Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@22:04:21 GMT

پشت پرده ویدیوی منتشر شده از زنی روی خودروی پلیس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۷۱۲۹

پشت پرده ویدیوی منتشر شده از زنی روی خودروی پلیس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در واکنش به ویدیوی منتشر شده از زنی که به روی خودروی پلیس رفته بود، گفت: در تاریخ نهم مردادماه امسال زنی به هویت معلوم به همراه همسرش برای پیگیری پرونده خود به شورای حل اختلاف منطقه ۱۰ مراجعه کرد. دقایقی پس از حضور او و همسرش در شورای اختلاف این افراد با قاضی شعبه و مامور مراقب انتظامی شورا درگیرشده و اقدام به تهدید آنان کردند که در همین راستا با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ پس از تماس شورای حل اختلاف با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ماموران به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قراردادند. در این میان قاضی شعبه نیز با اعلام شکایت از این زن و مرد خواستار انتقال آنان به کلانتری شد.

موقوفه‌ای با اشاره به اینکه متهم زن از دستور ماموران تمرد کرد، گفت: این زن به بالای سقف ماشین کلانتری رفته و اقدام به جلب توجه از طریق داد و فریاد و جوسازی در محیط کرد. این زن مدعی بود که باید شوهرش را آزاد کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه تمرد از دستور پلیس مصداق قانون شکنی و تعدی به قانون است و در قانون نیز جرم تلقی می‌شود، اظهارکرد: زن و شوهر متخلف بازداشت و به کلانتری انتقال داده شدند و در نهایت نیز پس از تشکیل پرونده و بعد از گذشت حدود ۲۴ ساعت برای ادامه روند رسیدگی به جرم به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

موقوفه‌ای تاکید کرد: معیار و مبنای پلیس اجرای قانون است و به طور حتم تخطی از قوانین و مقررات پیگرد قانونی دارد. پلیس خود را ملزم به اجرای دقیق قوانین و مقابله با کسانی که از قانون سرپیچی کنند، می‌داند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس تهران شورای حل اختلاف پلیس پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد

دفتر رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: موارد ردصلاحیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت اجمالی و تفصیلی برای آگاهی عموم منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت روحانی؛ امروز سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: «مواردی که به صورت مکتوب به روحانی اعلام شده متعدد است و محدود به این چند موردی که گفته شده نیست. چندین موردی هم که توسط او مطرح شده بعضاً به ‌صورت دقیق گفته نشده است.»

روحانی قبلاً طی سه نامه، پاسخ شورای نگهبان را شامل انتسابات کلی و بدون مستندات عنوان کرده و خواستار ارائه مکتوب دلایل ردصلاحیت شده بود که شورای نگهبان مستندات را برخلاف قانون ارسال نکرده است.

روحانی هفته گذشته در دیدار با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفته بود: «من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و…»

پس از سخنان امروز سخنگوی شورای نگهبان، همه موارد همراه با پاسخ به آن‌ها منتشر خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد