Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد چکشیان» معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با سردار «اسکندر مؤمنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به جمعیت ۵۰ میلیون نفری جامعه کار و تولید، لزوم توجه هر چه بیشتر نهادهای مسئول در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را در کنار اقدامات مقابله‌ای خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر عزم وزارت کار بر همکاری و اقدامات گسترده در پیشگیری از اعتیاد تأکید کرد و گفت: با فرهنگ‌سازی در حوزه مجموعه‌های کارگری و آموزش‌های مستمر در این حوزه گام برمی‌داریم.

اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز در این دیدار ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به رضایت ریاست جمهور از اقدامات ارائه شده توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پیشگیری و مقابله با اعتیاد اشاره کرد و افزود: با توجه به میزان بالای اعتیاد در جامعه کار و تولید باید به مقوله پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های کار توجه مضاعف نموده و با توجه به ویژگی‌های محیط کار این مجموعه‌ها باید به عنوان مکانی ایده‌آل برای آغاز تغییرات مثبت رفتاری در سبک زندگی و ارتقای سلامت و روانی و اجتماعی تبدیل شود.

در این نشست که با حضور «علیرضا کاظمی» قائم‌ مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر، «هادی بهداد» مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران این دو مجموعه برگزار شد، لوح قدردانی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به پاس تلاش و فعالیت‌های معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه پیشگیری از اعتیاد جامعه کار و تولید به محمد چکشیان اهداء شد.


 

برچسب‌ها علیرضا کاظمی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا کاظمی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر علیرضا کاظمی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی فرهنگی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسن درستی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به ارومیه می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: انهدام یک باند زن و شوهری مواد مخدر در تهران

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: با عملیات ضربتی پلیس، خودرو متهمان در مسیر ارومیه - تبریز توقیف و در بازرسی از آنها ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی ادامه داد: در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و ۶متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر: 1229497 برچسب‌ها مواد مخدر

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان