Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@07:25:22 GMT

تحقق کامل بودجه شهرداری زنجان در چهار ماهه سال ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۷۲۰۴

تحقق کامل بودجه شهرداری زنجان در چهار ماهه سال ۱۴۰۱

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهرداری در حال حاضر بدهی ندارد و صددرصد بودجه طی چهار ماهه ابتدای سال محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور مرادلو امروز -چهارشنبه دوازدهم مردادماه- در نشست خبری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های امسال زیرساخت‌های لازم برای دولت الکترونیک در شهرداری است، اظهار کرد: یکی از مطالباتی که دستگاه‌های نظارتی از ما دارند این است که شهرداری باید تلاش کند مراجعات مردمی به حداقل برسد، در حال حاضر کارهای مطالعاتی و نرم افزاری لازم انجام شده است و در ماه‌های آینده این کار انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره اینکه در بودجه ۱۴۰۰ بودجه عمرانی افزایش داشته و بودجه جاری کاهش یافته است، ادامه داد: طی سال جاری به غیر از ۱۰۰ میلیارد افزایشی اعتبار آسفالت، ۱,۳۲۰ میلیارد تومان بودجه تحقق یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بودجه عمرانی در سال جاری، ۵۷ درصد اعتبارات عمرانی و ۴۳ درصد نیز اعتبارات جاری در بودجه در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: طی جلسه‌ای که با امور معاون اقتصادی و مالی انجام گرفت، مطرح شد که این مقدار از ۶۰ درصد نیز عبور خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر شهرداری هیچ بدهی ندارد، افزود: تحقق صددرصدی بودجه در چهار ماهه سال ۱۴۰۱ انجام شده است.

نبود پارکینگ معضل شهر زنجان

مرادلو با بیان اینکه مشکل اصلی مرکز شهر پارکینگ است، تصریح کرد: در اول خیابان سعدی جنب مخابرات پارکینگ با ۱۵۲ واحد در اواخر پاییز آماده و در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به افتتاح ایستگاه آتش نشانی در گلشهر زنجان بیان کرد: این ایستگاه با اعتبار ۱۰ میلیارد ساخته شده است و این ایستگاه علاوه‌بر ۲۰ نفر نیروی آتش‌نشان، ماشین‌آلات و تجهیزات لازم مورد نیاز دارد و همچنین نردبان ۶۴ متری آتش‌نشانی نیز طی قول‌های داده شده در بودجه جاری تخصیص می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به ساماندهی و اعتراضات مردمی در خصوص اتوبوس‌های شهری خاطرنشان کرد: این طرح برای شورای ترافیک استان بود که به نام شهرداری تمام و این طرح به صورت ناقص انجام شد.

وی با بیان اینکه پیش از اجرای این طرح ۱۴۰ دستگاه اتوبوس همکاری می‌کردند و بعد از اجرای طرح این مقدار به ۸۰ دستگاه اتوبوس کاهش یافت، افزود: در حال حاضر تجهیز ۳۰ دستگاه اتوبوس پیمانکار مشخص شده است.

یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع زمین رها شده در شهر وجود دارد

مرادلو تصریح کرد: در پارکینگ شهرداری تنها ۴۳ دستگاه اتوبوس وجود دارد و راننده‌های شهرداری بازنشسته شده‌اند یا تغییر پست داده‌اند و نزدیک به سه سال این ۳۰ دستگاه اتوبوس در پارکینگ بدون استفاده ماند و بارها تذکرات لازم توسط شورای اسلامی شهر انجام شد.

وی با بیان اینکه با افزایش ۳۰ دستگاه اتوبوس تعداد اتوبوس‌ها در شهر زنجان به ۱۱۰ دستگاه اتوبوس می‌رسد، اظهار کرد: ۱۸ دستگاه اتوبوس یارانه‌ای در حال آماده‌سازی و پرداخت‌ها انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در شهرداری زنجان کسری نیروی متخصص داریم، افزود: به عنوان نمونه در حال حاضر یک نیروی متخصص نقشه‌بردار در شهرداری وجود ندارد.

وی با اشاره به آمار قابل توجه زمین‌های رهاشده در شهر زنجان که یکی از مشکلات شهری و مورد اعتراض شهروندان در سطح شهر است، اظهار کرد: یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع زمین رها شده در سطح شهر زنجان وجود دارد و باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

کد خبر 593619

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری زنجان شورای شهر زنجان منصور مرادلو شورای ترافیک ناوگان اتوبوسرانی حمل و نقل عمومي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئیس شورای اسلامی شهر زنجان دستگاه اتوبوس حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله زمانی با بیان اینکه تاکنون ۶ واحد تولید نان کامل شروع کار کرده است، گفت: تولید نان کامل در ۸ واحد نانوایی سطح شهر زنجان و ۷ واحد دیگر در شهرستان‌های استان راه اندازی خواهد شد و به ۱۵ واحد نانوایی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه قیمت نان کامل فعلاً همان قیمت اولیه نان می‌باشد و تغییری نیافته است، افزود: تولید نان‌های فعلی که بر اساس استانداردهای سازمان ملی استاندارد تهیه می‌شود به قوت خود باقی خواهد بود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تولید نان کامل برای همه افراد جامعه ب خصوص بیمارانی که دارای فشار خون، دیابت، مشکلات گواراشی، افراد مبتلا به چاقی و … هستند مفید است.

زمانی با اشاره به اینکه در آرد کامل نه سبوس و نه جوانه گندم حذف نخواهد شد، گفت: مزایای بالایی برای استفاده از آرد کامل و نان کامل وجود دارد چراکه جوانه گندم منبع غنی از انواع ویتامین‌ها از جمله B و E است و سبوس نیز منبع غنی از فیبر بوده و برای افراد با بیماری دیابت، گوارشی و مادران باردار توصیه می‌شود.

کد خبر 6091511

دیگر خبرها

  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی