Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش صدای ایران،چندی قبل جسد غرق خون جوان تبریزی روی چمن‌های پارک ارم تبریز کشف شد و این درحالی بود که خون زیادی روی چمن‌ها ریخته شده بود و همین کافی بود تا بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب تبریز برای بررسی‌های بیشتر در صحنه جرم حاضر شود.


آثار ضربات چاقو روی نواحی مختلف جسد نشان از آن داشت که پسر جوان هدف ضربات زیادی قرار گرفته است و در ادامه تحقیقات هویت جسد شناسایی شد و همین کافی بود تا کارآگاهان به سرنخ‌هایی از عامل جنایت برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات میدانی تیم پلیسی نشان داد که دو پسر ابتدا با هم درگیری لفظی پیدا کرده و در ادامه عامل جنایت که نوجوانی ۱۴ ساله است، با ضربات قمه دست به این قتل زده است و پس از جنایت پا به فرار گذاشته بود.

قاتل جوان تبریزی دستگیر شد


اما کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی می شوند.

همچنین زیر ۱۵ ساله بودن متهم باعث شد پای قاضی ویژه اطفال دادگاه کیفری دو تبریز نیز به این پرونده باز شود و در حال حاضر به منظور بررسی دقیق تمام زوایای این حادثه تلخ، برای این متهم نوجوان مشاوره های روانشناسی و... انجام می شود

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دستگیری قاتل پسر ۱۴ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!