Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اولین جلسه هیات مدیره جدید باشگاه، بعد از انجام مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره، برگزار شد.

در این جلسه ترکیب جدید هیئت مدیره به شرح زیر معرفی شد:

رسول خطیبی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره، 

بختیار حسین‌زاده، رئیس هیات مدیره

حسین نقی‌یان، نایب رئیس هیات مدیره

بهنام عبادی، عضو هیات مدیره

اجلال نصیری، هیات مدیره

نهایی شدن تیم‌داری در لیگ دسته یک والیبال و لیگ دسته دوم فوتبال، مصوبات مهم اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه مس سونگون ورزقان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است مراسم تودیع محمدرضا کافی، مدیرعامل سابق باشگاه مس سونگون ورزقان و معارفه رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل جدید و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه با حضور محمدقراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، حسین تقدسی معاون مالی واقتصادی شرکت مس و مهدی رضایی مقدم مدیر گروه حراست و اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون برگزار شد.

در این مراسم رسول خطیبی، عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون ورزقان معرفی شد و از محمدرضا کافی نیز بابت زحماتی که در این مدت کشیده بود، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزقان مس سونگون مس سونگون ورزقان رسول خطیبی محمدرضا کافی باشگاه مس سونگون مدیره باشگاه هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری