Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:28:15 GMT

فرشید اسماعیلی زیر تیغ جراحی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۷۵۹۸

فرشید اسماعیلی زیر تیغ جراحی

فرشید اسماعیلی در نقل و انتقالات تابستانی از العربی قطر به فوتبال باشگاهی کشور بازگشت و با عقد قرارداد رسمی به عضویت فولاد خوزستان در آمد.

تمرینات پیش فصل فولاد که زیر نظر جواد نکونام ادامه داشت با بدشانسی برای هافبک تازه وارد این تیم همراه شد. او در جریان تمرینات این تیم دچار پارگی رباط صلیبی زانوی پا شد تا چاره‌ای جز انجام عمل جراحی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا رسانه ها از جراحی زانوی فرشید اسماعیلی در قطر خبر می دهند.

همچنین باشگاه فولاد خوزستان نیز به دلیل مدت طولانی دوران نقاهت اسماعیلی تصمیم به کنار گذاشتن اسم او از لیست بازیکنان گرفت تا نکونام جانشین او را برای دور رفت رقابت‌های فصل پیش روی لیگ برتر پیدا کند. البته این باشگاه در صفحه رسمی خود نوشته بود که منتظر بازگشت اسماعیلی خواهد ماند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی جراحی مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاید مدافع سپاهان بینی‌اش را جراحی کند

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی‌پور در جریان بازی گذشته سپاهان مقابل استقلال در برخوردی که با یکی از بازیکنان حریف داشت، بشدت از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد.

بعد از معاینات انجام شده مشخص شد که بینی زکی‌پور دچار شکستگی شدیدی شده و او با گذشت دو روز از این مسابقه هم وضعیت مناسبی ندارد.

پزشکان سپاهان به زکی‌پور توصیه کرده‌اند که بینی خود را جراحی کند اما این بازیکن هنوز تصمیمی درباره این مساله نگرفته اما به نظر می‌رسد مجبور به جراحی بینی شود.

با شرایطی که زکی‌پور دارد به احتمال فراوان شاهد غیبت او در دیدارهفته بیست و هفتم مقابل مس رفسنجان خواهیم بود. باید دید این بازیکن باتجربه طی روزهای بعد چه شرایطی پیدا می‌کند و چه زمانی قادر به همراهی تیمش در لیگ برتر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مدافع استقلال باید جراحی کند
  • شاید مدافع سپاهان بینی‌اش را جراحی کند
  • تهدید قهرمانی استقلال با رفتارهای بچه‌گانه آبی‌پوشان
  • رفتارهای بچه‌گانه، تهدیدی برای قهرمانی استقلال!
  • بازگشت آقای گل به استقلال؟
  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس