Web Analytics Made Easy - Statcounter

همچنین، عصر دیروز نیز همین کانال‌ها با انتشار تصویری از سرم زدن منصوری در مناطق سیلزده، مدعی شوآف خبری از سوی منصوری شدند. این در حالی است که تصویر سرم زدن منصوری تنها از سوی یک نیروی امدادی در صفحه شخصی‌اش منتشر شده بود و این رسانه‌ها با انتشار اسکرین شات از صفحه نیروی امدادگر، مدعی کار نمایشی از سوی استاندار تهران شدند!

اما ماجرای تخریب استاندار تهران ریشه در کجا دارد؟ چند روز پیش، منصوری که به مرد نفر اول مدیریت بحران در استان خود تبدیل شده و حتی به گواه همکارانش پس از گذشت حدود یک هفته از آغاز بحران ناشی از سیل در مناطق مختلف تهران، به خانه خود نرفته است، در صفحه توئیتر خود از «قهرمان‌بازی» عده‌ای در برخی دستگاه‌های نظارتی پیش از پایان بحران گلایه کرده و نوشت: «دو روز گذشته، وسط معرکه و بحران، چند مجموعه نظارتی، تعدادی از مدیران استان را دعوت (بخوانید احضار) کرده‌اند و دنبال مقصر می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مرحبا به این زمان شناسی! بگذارید این چند روز کارمان را بکنیم. وقت برای قهرمان بازی زیاد است.» احتمالاً همین توئیت به مذاق برخی از این افراد خوش نیامده و حالا سعی کردند با پول‌پاشی اقدام به تخریب منصوری کنند؛ مسأله‌ای که اوج بی‌انصافی و منفعت‌طلبی را در اثنای بحران ملی نشان می‌دهد. 23302 کد خبر 1658419

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیل استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۰۰۰ تاجر از ۸۵ کشور در تهران رئیسی: غیرقابل تحریم شده‌ایم، پروفسورهای ضداسرائیل، بحران مشروعیت در واشنگتن، تیتر برخی از روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت است.

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های قم یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌ها _ یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی شنبه ۸ اردیبهشت
  • صفحه اول روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۸ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت