Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان آمار اجساد معاینه‌شده، فوت ناشی از مسمومیت با گاز CO، برق‌گرفتگی، غرق‌شدگی، مصدومان و فوتی‌های حوادث کار، فوتی‌های حوادث ترافیکی، نزاع و درگیری‌ها، مسمومیت با قرص برنج و فوتی‌های ناشی از سوختگی طی سه ماهه نخست سال جاری را تشریح کرد.

‌منصور فیروزبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌طورکلی ۹۴۷ جسد در سه ماهه نخست سال جاری معاینه شد که این آمار در مدت مشابه ۱۴۰۰ برابر با ۹۸۸ جسد بوده و معاینه اجساد کاهشی ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ درصدی داشته است.

وی افزود: فوت ناشی از مسمومیت با گاز CO در سه ماهه ابتدایی سال جاری برابر با ۱۷ نفر بوده است. این آمار در مدت مشابه سال گذشته برابر با هشت نفر بوده و مسمومیت ناشی از گاز CO با افزایش مواجه شده است.

کاهش آمار برق‌گرفتگی در سه ماهه ابتدایی سال جاری

سرپرست پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به آمار برق‌گرفتگی در سه ماهه ابتدایی سال جاری، ادامه داد: چهار نفر درپی حوادث دچار برق‌گرفتگی شدند و این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که برابر با ۱۲ نفر بوده، کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: متأسفانه هفت نفر در سه ماهه ابتدایی سال جاری بر اثر غرق‌شدگی جان خود را از دست دادند. این آمار در مدت مشابه سال گذشته برابر با پنج نفر بوده است و با افزایش آمار غرق‌شدگی روبه‌رو هستیم.

افزایش ۷.۵ درصدی مصدومان حوادث کار

فیروزبخت اضافه کرد: تعداد مصدومان حوادث کار در سه ماه ابتدایی ۱۴۰۱ برابر با ۶۷۱ نفر است و نسبت به سال گذشته که این تعداد برابر با ۶۲۴ نفر بوده است، با افزایش ۷.۵ درصدی مواجه هستیم. همچنین درپی حوادث کار ۳۷ نفر جان خود را از دست دادند که نسبت به سال گذشته با ۳۴ فوتی، با افزایش ۸.۸ درصدی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه درپی حوادث ترافیکی سه ماه نخست سال جاری ۲۵۵ نفر جان خود را از دست دادند که این آمار در سال گذشته برابر با ۲۳۹ نفر بوده و بیانگر افزایش ۶.۷ درصدی است، گفت: بیشترین آمار فوت ناشی از حوادث ترافیکی با آمار ۱۴۶ فوتی مربوط به تصادفات برون‌شهری استان است و درپی حوادث ترافیکی درون‌شهری نیز ۹۸ نفر جان خود را از دست دادند.

کاهش ۶.۵ درصدی مصدومان نزاع و درگیری‌ها

سرپرست پزشکی قانونی استان اصفهان اظهار کرد: در سه ماهه سال جاری آمار مصدومان نزاع و درگیری‌ها برابر با ۱۰ هزار و ۴۶۰ نفر است و این آمار در مقایسه با مصدومان نزاع و درگیری در سال گذشته که برابر با ۱۱ هزار و ۱۸۶ نفر بوده، کاهش ۶.۵ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه طی سه ماهه ابتدایی سال جاری چهار نفر دچار مسمومیت با قرص برنج شدند و نسبت به سال گذشته که این آمار برابر با سه نفر بوده است با افزایش روبه‌رو هستیم، افزود: فوتی‌های ناشی از سوختگی طی مدت مذکور برابر با ۴۸ نفر است و این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که برابر با ۵۱ نفر بوده، ۵.۹ درصد کاهش یافته است.

کد خبر 593395

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان افزایش مسمومیت با قرص برنج مسمومیت با قرص برنج مسمومیت با مونوکسید کربن مسمومیت در گازگرفتگی مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن حادثه مسمومیت با مونوکسید کربن حادثه گاز گرفتگی در اصفهان مسمومیت و گازگرفتگی افزایش آمار گازگرفتگی فوت در اثر برق گرفتگی حادثه برق گرفتگی برق گرفتگی در اصفهان آمار تلفات برق گرفتگی سوختگی شدید سانحه سوختگی جانباختگان سوختگی آمار فوت ناشی از حوادث کار امار مصدومان ناشی از حوادث کار فوتی حوادث کار فوت در اثر غرق شدگی قربانیان غرق شدگی آمار غرق شدگی در اصفهان نزاع و درگیری افزایش نزاع و درگیری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سه ماهه ابتدایی سال جاری جان خود را از دست دادند مدت مشابه سال گذشته سال گذشته حوادث ترافیکی نزاع و درگیری استان اصفهان نفر بوده درپی حوادث برق گرفتگی حوادث کار غرق شدگی ۵ درصدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار در منطقه، تا اواسط هفته جاری در بیشتر نقاط استان شاهد جوی آرام خواهیم بود.

مطیعی، با اشاره به پیش بینی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه در استان افزود: در هفته جاری ، در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی نیز در مناطق مختلف پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان، با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اضافه کرد: در شبانه روز گذشته شوط با ۲۹.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و تکاب با ۳.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهرها استان بودند.

 

 

دیگر خبرها

  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند