Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دکتر فاطمه نوروزیان چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فوتی های شبانه روز گذشته یک مرد ۷۷ ساله از شهرستان میناب و یک بانوی ۷۲ ساله از بندرخمیر بودند.

وی شمار بستری های کرونا در هرمزگان را ۶۵ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: از این شمار ۲۳ نفر در شبانه روز گذشته بستری شدند که این آمارها نشان از روند صعودی کرونا در استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: در مجموع سه هزار و ۶۹۰ نفر در استان مبتلا به کرونا هستند که شرایط ۶۵ از آنها مساعد نبوده و در بیمارستان بستری هستند و از بستری ها نیز ۱۹ نفر به دلیل پیشرفت بیماری و شرایط حادشان در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند.

این مقام مسوول با تاکید بر تکمیل واکسیناسیون کرونا و نقش آن در کاهش آمار فوتی ها، بیان داشت: متاسفانه در خیز جدید کرونا در هرمزگان، همه فوتی ها با وجود داشتن بیماری های زمینه، یا به طور کلی واکسیناسیون را انجام نداده بودند و یا اینکه تک دز بودند که فرقی با انجام ندادن واکسیناسیون ندارد.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) تصریح کرد: از همه مردم مومن و عزادار هرمزگان خواستاریم تا در مراسم عزاداری، پروتکل‌های بهداشتی به ویژه رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را با جدیت رعایت کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرمزگان ویروس کرونا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه ای افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب پنج جنایت علیه ساکنان نوار غزه شد که در نتیجه این جنایات ۴۷ نفر شهید و ۶۱ نفر مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه افزود: به این ترتیب از هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکنون ۳۴ هزار و ۵۳۵ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۷۰۴ نفر زخمی شدند.

گفتنی است؛ پس از گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۷ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • افزایش آمار شهدای غزه به ۳۴۴۸۸ نفر
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید