Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@15:36:15 GMT

قم، از نخبه خیزترین مناطق هندبال بانوان کشور؛

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۸۰۵۹

قم، از نخبه خیزترین مناطق هندبال بانوان کشور؛

ایسنا/قم سرپرست هیات هندبال استان قم گفت: اولویت ما، تیم داری در بخش بانوان است.

علی ساده، سرپرست هیات هندبال استان قم، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در پاسخ به این سوال که با نزدیک شدن به شروع لیگ برتر هندبال، آیا استان قم نماینده‌ای به مسابقات اعزام خواهد کرد، اظهار کرد: البته بنده مدت زمان کوتاهی است که به عنوان سرپرست هیات انتخاب شده‌ام و زمان کمی تا شروع لیگ باقیست، با این حال با چند اسپانسر جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا در فرصت باقیمانده بتوانیم هم در بخش آقایان و هم بانوان تیمی را راهی لیگ برتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان قم از نخبه خیزترین مناطق کشور در زمینه هندبال بانوان است و رییس فدراسیون نیز تاکید ویژه‌ای بر این موضوع دارد، توسعه و گسترش این رشته در بخش بانوان از اولویت‌های ماست، به طوریکه در بحث حضور تیم در لیگ برتر نیز، باتوجه به پتانسیل استان و تعدد ملی پوشان و حضور مربی تیم ملی، اولویت ما، تشکیل تیم در بخش بانوان است.

ساده در خصوص مشکل اصلی هیات خاطرنشان کرد: اصلی ترین مشکل ما در حال حاضر بسته بودن حساب هیات و همچنین نبود سالنی به عنوان خانه هندبال است.

سرپرست هیات هندبال استان، ادامه داد: البته در خصوص اختصاص سالن با اداره کل صحبت‌هایی شده و همکاری خوبی صورت گرفته است، از سوی فدراسیون نیز حمایت‌هایی شده‌ایم. ولی این موضوع باید مراحلی را طی کند که نیازمند زمان است.

وی در ادامه تصریح کرد: از دیگر اهداف هیات، ایجاد پایگاه‌هایی در مناطق مختلف شهر به خصوص منطقه پردیسان و همچنین امضای تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش به منظور استعدادیابی و گسترش این رشته در رده‌های سنی پایه است.

ساده افزود: حضور تیم در لیگ برتر برای استان بسیار مهم و ضروری است، چرا که نونهالان، نوجوانان و جوانان ما نیاز به هدف و انگیزه برای آینده خود دارند و پس از آموزش و تمرین باید جذب تیم‌های لیگ برتری شده و برای پیشرفت به اهداف بزرگتری بی اندیشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال لیگ برتر هندبال سرپرست هیات استان قم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در بازگشت از این سفر در بندرعباس افزود: در بازدید از نمایشگاه شیشه ، لاستیک و پلاستیک در کشورچین برخی از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان دستگاههای موردنیاز خط تولید را خریداری کنند.

خلیل قاسمی افزود: آشنایی بیشتر با آخرین دستاوردهای روز دنیا به ویژه در صنعت شیشه و ایجاد طرحهای پایین دستی از دیگر اهداف بود.

وی گفت: به منظور جذب سرمایه گذار دو همایش فرصت های سرمایه گذاری برای شهر شیشه در هرمزگان برگزار شد که نیاز است، صنایع پایین دست این صنعت بزرگ در استان راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: گشت نظارتی ویژه ماه رمضان و نوروز در هرمزگان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان نیز در بندرعباس با اشاره به دستاوردهای این سفر گفت: بازارهای صادراتی و خدمات فنی و مهندسی در بازدید از توانمندی ها و نمایشگاههای کشور چین شناسایی شد.

عادل شهرزاد افزود: در نمایشگاه پلاستیک و لاستیک ، تولید کنندگان هرمزگانی با فرآیند به روز بسته بندی به خصوص بسته بندی محصولات کشاورزی آشنا شدند.

وی گفت: در بازدید از بندر شانگهای چین فرآیند ترخیص ، تخلیه وبارگیری کالا مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت اقتصاد دریامحور ، اصلاح فرآیند بندری در استان برای رونق بیشتر صادرات غیرنفتی بسیار مهم است.

هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان پنجم اردیبهشت به کشور چین سفر کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان