Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس نخستین بازی فصل پیش روی لیگ برتر را ۲۲ مردادماه مقابل ذوب آهن در اصفهان برگزار می‌کند.

این تیم در حالی تمرینات پیش فصل خود را پشت سر می‌گذارد که تغییرات گسترده در ترکیب کادر فنی و بازیکنان این تیم به وجود آمده است.

اشتباهات متوالی دروازه‌بان پرسپولیس در فصل گذشته منجر به بازگشت علیرضا بیرانوند به جمع سنگربانان این تیم و خروج حامد لک شد تا ولسلی ننکا به عنوان جانشین داود فنایی تمرینات آنها را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند که عملکردش در دو فصل حضور در آنتورپ بلژیک و بواویشتا منجر به نیمکت نشینی در تیم ملی ایران نیز شد برای تصاحب دوباره شماره یک تیم ملی به پرسپولیس بازگشت تا مقابل چشمان دراگان اسکوچیچ باشد و با حمایت هواداران پرسپولیس در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز در چارچوب دروازه قرار بگیرد.

این در حالی است که ولسلی ننکا مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در تمرینات نشان داده است احمد گوهری همچون بیرانوند شانس دارد تا برای پرسپولیس بازی کند.

اتفاقی که می‌تواند شانس بیرانوند را برای جام جهانی کاهش دهد و او را همچون دوران سرمربیگری گابریل کالدرون تبدیل به نیمکت نشین سرخپوشان کند. هشدار جدی ننکا به خیال راحت بیرانوند زمان علنی شد که او در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده است «هیچ فرقی بین دروازه‌بان های تیم که در تمرینات حضور فعال دارند نمی‌گذارد و بهترین نفر برای بازی کردن وارد میدان می‌شود.»

باید دید گل محمدی هشدارهای دستیارش را جدی می‌گیرد یا اعتماد ویژه یحیی گل محمدی به این دروازه‌بان او را تبدیل به تافته جدابافته پرسپولیس می‌کند.

کد خبر 5555276 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تیم فوتبال پرسپولیس احمد گوهری ولسلی ننکا فوتبال فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران هندبال تیم هندبال دختران ایران مهدی طارمی تیم هندبال نوجوانان ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال امید ایران کمیته ملی المپیک تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان فدراسیون فوتبال دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار لوس ویرا ترکیب پرسپولیس را برای دیدار با سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به شرح زیر مشخص کرد: 

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!