Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم زمان با دهه اول ماه محرم شهر مقدس قم میزبان حجت الاسلام کریمیان یکی از ۵ شهید مدافع حرم تازه تفحص شده در سوریه می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم ، شهر مقدس خون و قیام امشب و جمعه صبح میزبان طلبه شهید مدافع حرم محمد امین کریمیان یکی از 5 شهید مدافع حرم تازه تفحص شده در سوریه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید سرافراز اهل بابلسر و یکی از طلاب ممتاز و شاخص موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی بوده است.

پیکر پاک این شهید سرافراز  امروز بعد از مراسم وداع در تهران وارد شهر مقدس قم شده و میهمان تعدادی از هیئت های مذهبی می شود و جمعه صبح نیز میهمان مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها است.

حرکت خودجوش مردم شیراز در گرامیداشت شهید اسکندری/ بیان آرمان‌های شهید مصداق جهاد تبیین استبرنامه وداع، تشییع و تدفین پیکر شهید "آسمیه" اعلام شدتکیه تسنیم| شهیدی که در کربلا 2 بار بدنش زیر سم اسب‌ها رفت

مراسم وداع با پیکر  شهید محمد امین کریمیان روز پنج شنبه در هیات عزاداری ثارالله در مدرسه فیضیه، هیات رزمندگان اسلام در گلزار شهدا و هیات فاطمیون در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

روز جمعه نیز مراسم وداع و تکریم این شهید والامقام در موسسه امام خمینی(ره)، دعای ندبه مسجد مقدس جمکران و همایش شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز برگزار خواهد شد.

پیکر مطهر شهید کریمیان پس از وداع، جهت تشییع و خاکسپاری به زادگاهش در استان مازندران منتقل خواهد شد.

طلبه شهید مدافع حرم محمدامین کریمیان در تاریخ 1373/06/31 در بهنمیر متولد شد و در تاریخ 27 خرداد سال 95 در سوریه بر اثر اصابت دو گلوله به پا و سینه در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/452/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شهید و مجروح در تازه‌ترین حمله اسرائیل به شهر رفح

به گزارش خبرگزاری مهر، بمباران یک منزل مسکونی و محل اسکان آوارگان در غرب شهر رفح، ۴ شهید و دست‌کم ۱۶ مجروح برجای گذاشت.

تارنمای اینترنیتی فلسطین الیوم چهارشنبه شب گزارش داد که جنگنده‌های اسرائیلی منطقه تل السلطان در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

برپایه این گزارش، این جنایت ۴ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر هم مجروح شدند.

پیش از این نیز، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که که طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۵۵ نفر شهید و ۲۰۰ نفر دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

همچنین وزارت بهداشت غزه بیان کرد که بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۳۴ هزار ۸۴۴ نفر شهید و ۷۸ هزار و ۴۰۴ نفر زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که برخی از شهدا و قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها بوده و اشغالگران از امدادرسانی به آن‌ها ممانعت می‌کنند.

کد خبر 6100993

دیگر خبرها

  • دلیخت: نمی‌خواهم بگویم داوری همیشه هوای رئال مادرید را دارد اما امشب تفاوت‌ها را رقم زد
  • ۲۰ شهید و مجروح در تازه‌ترین حمله اسرائیل به شهر رفح
  • تشییع پیکر شهید مهدی مزرئی نوده در بندرعباس
  • فیلم| کشف پیکر ۶۲ شهید در محوطه بیمارستان الشفاء
  • شناسایی پیکر شهید رحیم هژبر قشونی
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت