Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@20:17:13 GMT

اتفاق عجیب میان یحیی و باشگاه بر سر یک بازیکن

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۸۶۵۷

اتفاق عجیب میان یحیی و باشگاه بر سر یک بازیکن

منابع نزدیک به گل‌محمدی تاکید دارند که سرمربی قرمزها در جریان مذاکره با لوکادیا نیست و درخواستی برای مذاکره با او نداده است.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر نام یک مهاجم هلندی اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده شده است؛ یورگن لوکادیا که فصل گذشته با لباس بوخوم در بوندس لیگا حضور داشت و توانست به بایرن‌مونیخ و دورتموند هم گل بزند! جالب اینکه وی در سال ۲۰۱۸ همبازی علیرضا جهانبخش در تیم برایتون انگلیس هم بود و رزومه خوبی برای بازی در لیگ ایران دارد، با این حال واکنش پرسپولیسی‌ها در قبال خبر مذاکره با مهاجم اسبق آیندهوون کاملا عجیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع نزدیک به گل‌محمدی تاکید دارند که سرمربی قرمزها در جریان مذاکره با لوکادیا نیست و درخواستی برای مذاکره با او نداده است.

بیشتر بخوانید:

۴ کاپیتان سرخ غایب بزرگ دیدار برابر ذوب آهن

با این حال وقتی از مدیران باشگاه پرسپولیس ماجرا را پیگیری کردیم حاضر به تکذیب مذاکره با این بازیکن نشدند و فقط تاکید کردند که درحال‌حاضر با هیچ گزینه‌ای به توافق نهایی نرسیده‌اند و درحال مذاکره همزمان با دو سه گزینه خارجی هستند. احتمالا این واکنش‌های متناقض و غیرشفاف به چالش بین گل‌محمدی با مدیران باشگاه مرتبط است.

دیروز عکس‌های از این بازیکن منتشر و عنوان شد که در راه ایران است و حتی برخی عکسی از وی را منتشر کرده و مدعی حضورش در تهران شدند اما پوشش وی که مربوط به فصل سرما بود، نشان می‌دهد که احتمالا این عکس‌ها جدید نیستند و پای خبرسازی‌های مجازی در میان است. با این حال وضعیت به گونه‌ای است که نمی‌توان به‌طور قطعی درباره مذاکره با این بازیکن خبری منتشر کرد، خصوصا آنکه اخیرا عکسی از تخت‌جمشید در اینستاگرامش منتشر کرده که به شایعات درباره انجام مذاکره برای حضور در پرسپولیس دامن بزند.

حالا سوال مهمی در ذهن هواداران پرسپولیس ایجاد شده است؛ آیا مدیران پرسپولیس بدون هماهنگی با سرمربی درحال مذاکره با برخی گزینه‌ها هستند؟ شاید یک مصاحبه انتقادی دیگر از گل‌محمدی (که شاید خبر قهرش با درویش صحت نداشته اما اختلافش با مدیران باشگاه قابل‌کتمان نیست) تکلیف این ماجرا را هم مشخص کند! البته نباید فراموش کرد که جذب این بازیکن با چنین رزومه‌ای در هر صورت می تواند نمره مثبتی در کارنامه مدیران باشگاه باشد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت پرسپولیس یحیی گل محمدی مهاجم خارجی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مدیران باشگاه گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند

آفتاب‌‌نیوز :

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت، اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...