Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران اعلام کرد:همه مراکز معاینه فنی شهر تهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی مورخ ۱۶ و ۱۷ مرداد تعطیل است.

بیشتر بخوانید:

میزان تغییر نرخ‌ معاینه فنی چقدر خواهد بود؟

ضمنا بنا بر پرسش شهروندان از همکاران سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ مبنی بر نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی در روز شنبه ۱۵ مرداد به اطلاع می رساند همه مراکز در این روز  فعال و همچون سایر روزها ارائه خدمات می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان می توانند جهت اطلاع از ساعت کاری و ادرس مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به ادرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

جهت اگاهی شهروندان در حال حاضر خودروهای داخلی تولید مرداد ۹۷ و ماقبل و خودروهای وارداتی تولید اگوست ۲۰۱۸ و ماقبل مشمول معاینه فنی می باشند.افزون بر این خودروهای غیر مشمول جهت اطلاع از وضعیت فنی خودروی خود و یا استفاده از تخفیف ۳۰ درصدی خودروهای دارای معاینه فنی برتر جهت تردد در طرح کاهش می توانند نسبت به مراجعه به مراکز معاینه فنی شهر تهران اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1149745 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز مراکز معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • (ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است