Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  اتاق خبر به نقل ازاقتصادآنلاین، بی‌شک تاکنون نام «وام ازدواج» را شنیده‌اید. تسهیلاتی که برخی بانک‌ها به زوجین برای آغاز زندگی مشترک ارائه می‌دهند. در این بخش، ما می‌خواهیم نحوه دریافت وام ازدواج بانک مهر ایران را برایتان تشریح کنیم.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، وامی تحت عنوان «طرح پیوند مهر ایران» برای کمک به جوانان ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سود این وام قرض‌الحسنه صفر و کارمزد آن ۴ درصد است. این طرح به دو بخش تقسیم می‌شود، «طرح یکم پیوند مهر» و «طرح دوم پیوند مهر».

برای دریافت وام در طرح یکم، اگر در بانک مهر ایران حساب ندارید، باید با مراجعه به یکی از شعبه‌های این بانک یا به صورت آنلاین، اقدام به افتتاح حساب بانکی کنید.

پس از گذشت ۵ ماه از سپرده‌گذاری اندک در بانک، می‌توانید برای دریافت وام ازدواج اقدام کنید.

مدت زمان خواب سپرده در این بانک، ۲۴ ماه است. به این صورت که وام‌گیرنده با ایجاد میانگین حساب و واریز مستمری مبلغ به حساب خود پس از ۲۴ ماه می‌تواند از این تسهیلات استفاده کند.

شما می‌توانید وام‌هایی با مبالغ ۱۵، ۳۰ و حداکثر ۴۰ میلیون تومان دریافت کنید.

اگر نیاز به دریافت وام ازدواج دیگری هم دارید، می‌توانید همزمان با وامی که از بانک مهر ایران دریافت می‌کنید، وام دیگری بگیرید. همچنین باید دارای میانگین حساب و واریز مستمری مبلغ به حساب خود باشید تا وام به شما تعلق گیرد.

نکته دیگر این است که میزان هزینه‌های جانبی شامل تشکیل پرونده و دریافت کارمزد نیز حدود یک میلیون و ۶۶۰ هزارتومان برآورد می‌شود.

برای بازپرداخت وام هم حداکثر ۳۶ ماه فرصت دارید که در هرماه می‌توانید حدود ۱,۱۱۱,۱۱۱ تومان پرداخت کنید.

«طرح دوم پیوند مهر» چگونه است؟

برخی خانواده‌ها برای ازدواج فرزندان خود از همان کودکی سرمایه‌گذاری می‌کنند. یکی از بانک‌هایی که به این منظور می‌توان از آن بهره‌مند شد، بانک قرض‌الحسنه مهر است. خانواده‌ها می‌توانند با سپرده‌گذاری در این بانک و شرکت در طرح دوم پیوند مهر، در آینده برای ازدواج فرزندان خود تسهیلات دریافت کنند.

برای دریافت وام به چه مدارکی نیاز داریم؟

برای دریافت وام ازدواج بانک مهر، به مدارک زیر نیاز دارید:

اصل و کپی شناسنامه زوجین تمام صفحات

اصل و کپی کارت ملی زوجین

اصل و کپی سند ازدواج زوجین

اصل و کپی شناسنامه ضامنین

اصل و کپی کارت ملی ضامن

کد رهگیری ده رقمی دریافت از سایت بعد از ثبت نام

کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل زندگی زوجین

اتباع خارجی و اقلیت‌های مذهبی هم می‌توانند وام ازدواج بانک مهر ایران را دریافت کنند. برای گرفتن این وام نیاز است تا دو سال از زمان عقد سپری شود، سپس می‌توان برای دریافت وام‌هایی با مبالغ ۳۰ و ۴۰ میلیون تومان اقدام کرد.

اشخاصی که بعد از سال ۱۳۹۶ ازدواج کرده‌اند، می‌توانند در هر دو طرح ازدواج بانک مهر شرکت کنند. این بانک تمامی موسسات اعتباری غیر بانکی، و موسسات یارانه پرداختی را به عنوان ضامن می‌پذیرد.

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: وام ازدواج بانک مهر دریافت وام ازدواج برای دریافت وام بانک مهر ایران پیوند مهر اصل و کپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ابلاغ سیاست‌های اعتباری سال ۱۴۰۳ بانک‌ها و حسب دستور ریاست سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بازدید سرزده از دستگاه‌های خدمت رسان، جعفر حسینی سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه به همراه سربازرس و بازرس این حوزه به صورت سرزده از شعب برخی بانک‌ها در سطح شهر تهران بازدید کردند.

در این بازدید، هیئت بازرسی ضمن بررسی برخی از پرونده‌های تسهیلات پرداختی در شعب، تذکرات لازم در رابطه با رعایت قوانین و مقررات بانکی، تکریم ارباب رجوع، پرداخت تسهیلات خرد خصوصاً تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری و عدم سخت‌گیری در اخذ تضامین مازاد بر مقررات، عدم دریافت تصویر مدارک هویتی وفق بخشنامه بانک مرکزی داده شد.

در جریان این بازرسی، موضوع صف در انتظار متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز مطالبه و بازرسی قرار گرفت.

همچنین رعایت نرخ سود سپرده و تسهیلات پرداختی و تأثیر آن بر ناترازی بانک‌ها و تورم در جامعه، رعایت مقررات بانک مرکزی در ارائه ضمانت‌نامه‌های بانکی و اعتبارات اسنادی داخلی، پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تولیدی و تعاونی و نرخ کارمزد خدمات مورد تاکید بازرس کل قرار گرفت.

کد خبر 6094310

دیگر خبرها

  • اگر معده درد یا رفلاکس معده دارید، این مطلب را بخوانید
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟
  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد