Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ یدالله جهان تاب  روز پنجشنبه در گفت و گو با به خبرنگار ایرنا هدف از اجرای این محدودیت‌ها را تخلیه بار ترافیکی در جاده‌های مازندران عنوان کرد و گفت که ماموران پلیس راه با حضور در محل در حال تلاش برای عادی سازی ترددها در مسیرهای منتهی به این استان هستند.

وی  محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات تاسوعا و عاشورا در جاده‌های ارتباطی مازندران را به شرح زیر اعلام کرد:

کندوان 

تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ مرداد از مرزن آباد به کرج ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

در صورت اعلام ماموران  پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ مرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

هراز 

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه ۱۵ مرداد و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ مرداد از محور هراز ممنوع است. 

سرهنگ جهان تاب وضعیت تردد خودروها در محورهای چالوس، هراز، سوادکوه و آزادراه تهران شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد،  ادامه داد : پیش بینی می شود طی ساعت های آینده ترافیک پرحجمی در جاده های استان شاهد باشیم که در صورت نیاز محدودیت های ترافیکی اعمال می شود .

وی با بیان این‌که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است ، از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی، با صبر و حوصله رانندگی و از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است. 

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا مازندران مرزن آباد جاده کندوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا مازندران مرزن آباد پلیس راهور ناجا مازندران مرزن آباد جاده کندوان وسایل نقلیه محدودیت ها مرزن آباد تا ۲۴ روز پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • هراز یکطرفه شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور