Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی اصلاح‌طلبان علیه خدمات‌رسانی مسئولان به سیل‌زدگان گفت: انتقادات و فضاسازی‌های اصلاح‌طلبان علیه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان ایرادات بنی‌اسرائیلی است.

وی افزود: اصلاح‌طلبان نه خود توان کار کردن دارند و نه چشم دیدن کار کردن دیگران را دارند و دائم به دنبال زیر سؤال بردن کارها و اقدامات مسئولان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حتی اگر بگوییم که حضور مسئولان در میان سیل‌زدگان در حد هم‌دردی بوده، اصلاح‌طلبان زمانی که قدرت اجرایی را در دست داشتند، در همین حد هم کار انجام نمی‌دادند و یکبار هم که در میان زلزله‌زدگان حاضر شدند، با کفش به روی فرش مردم رفتند.

بیشتر بخوانید: مسئولان دولت روحانی به مناطق سیل زده نمی رفتند ؟ / پاسخ مستند جهانگیری + تصاویر دستاورد سیل؛۶۵کشته و عکسهای یادگاری مسئولین چهره هفته؛ سلفی نمایندگان با سیل پوپولیسم احمدی نژاد یک روز می گفت یارانه پول امام زمان است و یک روز دیگر چفیه به گردن منشور کورش می بست/ پوپولیسم امروز هم با سیل،عکس یادگاری می گیرد

جدی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در این ایام توسط مسئولان امر بسیار خوب بوده و مسئولان در سطوح بالا با حضور در مناطق سیل‌زده از نزدیک امور را رصد کرده و مشکلات را پیگیری می‌کردند.

وی افزود: به عنوان مثال وزیر کشور در هر حادثه‌ای که اتفاق می‌افتد در میدان حضور دارد و از نزدیک کار را پیگیری می‌کند و این خود نشان‌دهنده جدیت مسئولان برای پیگیری امور و مشکلات است.

وی اظهار داشت: البته نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که ما توجه لازم را به اقدامات پیشگیرانه نداریم؛ درست است که اقدامات خوبی برای کمک به سیل‌زدگان انجام شده، اما اگر اقدامات پیشگیرانه انجام می‌شد، حجم خسارات بسیار اندک بود زیرا هزینه پیشگیری بسیار کمتر از هزینه جبران خسارت و درمان است.

۲۱۲۳۱

کد خبر 1658467

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیل اصلاح طلبان شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان خسارت سیل سیل زدگان اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی