Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@23:57:03 GMT

اجرای محدودیت ترافیکی در میدان امام‌حسین (ع)

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۹۰۶۱

اجرای محدودیت ترافیکی در میدان امام‌حسین (ع)

سردار  محمدحسین حمیدی با اشاره به تمهیدات ترافیکی مراسم وداع با پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده مدافعان حرم در روز پنجشنبه گفت: تیم‌های پلیس راهور آمادگی کامل را در اطراف و محل برگزاری  این مراسم در محدوده میدان امام حسین (ع) دارند.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده مدافعان حرم، روز پنج شنبه ساعت ۱۸ در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود، گفت: این مراسم تا زمان نماز مغرب و عشاء ادامه خواهد داشت و بعد از پایان نماز  مغرب  و عشاء نیز این پیکرهای مطهر منتقل نخواهند شد تا برای  کسانی که می‌خواهند با این عزیزان وداع کنند فرصت کافی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی از اجرای محدودیت‌های  تردد و توقف از ساعت ۱۶:۳۰ خبرداد و گفت: در خیابان انقلاب از پل چوبی تا میدان امام حسین (ع) ، خیابان دماوند از پل امام علی (ع)  تا میدان امام حسین (ع) و خیابان ۱۷ شهریور حدفاصل میدان امام حسین ( ع ) تا میدان شهدا، محدودیت تردد و توقف خواهیم داشت.

وی از مراجعینی  که قصد شرکت در این مراسم را دارند خواست با توجه به دو ایستگاه متروی میدان شهدا و متروی امام حسین (ع)  که در این مسیر وجود دارد از تردد با خودروهای شخصی  خودداری کرده و از ناوگان حمل و نقل عمومی  استفاده کنند و گفت: همچنین تمهیدات خاصی برای افزایش تعداد اتوبوس‌های شرکت واحد برای  سهولت تردد شرکت کنندگان در  این مراسم در مسیر  خط بی آر تی  مسیر تهرانپارس ـ آزادی  در نظر  گرفته شده است.

منبع: ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی تشییع پیکر شهدا میدان امام حسین میدان امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران