Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آشوری، زمان بازپرداخت این تسهیلات را ۵ ساله بیان کرد و افزود: مددجویان در یک خانواده تا ۱۵۰ میلیون تومان در سرفصل‌های مختلف می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

او اضافه کرد: سپرده‌های هر استان مختص مددجویان همان استان است و از سرمایه گذاران و خیران درخواست داریم تا منابع مالی خود را در صندوق سپرده گذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آشوری تاکید کرد: از سال قبل شعبه مجازی و دیجیتال صندوق هم راه اندازی شده است و در کل کشور حدود چهارصد هزار خیر در صندوق امداد ولایت مشارکت دارند

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گریزی هم به تسهیلات پرداخت شده زد و گفت: در مجموع بیش از ۱۲هزار میلیارد تومان برای یک میلیون و نهصد هزار هزار نفر پرداخت شده است و تسهیلات پرداخت شده در سال گذشته در کشور حدود سه هزار و دویست میلیارد تومان است.

آشوری افزود: در قزوین حدود ۶۶ میلیارد تومان به تعداد بیش از ۶هزار نفر پرداخت شده است و در چهارماهه اول امسال هم ۲ هزار نفر از تسهیلات صندوق بهره‌مند شده اند.

او اضاف کرد: سقف تسهیلات طبق ضوابط بانک مرکزی تا سال گذشته ۳۰ میلیون تومان بود که از اول امسال به ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و در دریافت تضامین هم باتوجه به اینکه تسهیلات به افراد آسیب پذیر پرداخت میشود کاملا تمهیداتی در نظر گرفته است.

آشوری اضافه کرد: زنان سرپرست خانوار هم می‌توانند از تسهیلات و هم از ضمانت خود صندوق استفاده کنند.

به گفته آشوری، تسهیلات اشتغال فقط برای مددجویان کمیته امداد پرداخت می‌شودو برای سایر افراد هم که تحت پوشش نیستند از طریق سایر بانک‌ها اقدام می‌کنیم.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تاکید کرد: از ابتدای سال تا امروز در کل کشور حدود ۱۷۳ میلیارد تومان برای بیش از ۳ هزار نفر و در قزوین هم ۴ میلیارد تومان پرداخت شده است و امیدواریم در سال جاری بتوانیم ۵۰۰ هزار شغل ایجاد کنیم.

آشوری گفت: این صندوق در سال ۹۵ با مجوز بانک مرکزی فعالیتش در ۳۱ استان با ۳۴ شعبه و ۷۶۰ باجه آغاز شد.
آشوری افزود: هدف اصلی صندوق ایجاد اشتغال و خودکفایی ست و برای ودیعه مسکن، درمان، کمک به دانشجویان و دانش آموزان تسهیلات پرداخت میشود.

او تاکید کرد: در حال حاضر تسهیلات تا ده میلیون تومان بدون سود است و بیشتر از آن هم سه درصد کارمزد دریافت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات بانکی کمیته امداد صندوق ولایت اشتغالزایی قزوین میلیارد تومان میلیون تومان پرداخت شده هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان