Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فعال شدن ۲۰ پایگاه از سوی آموزش و پرورش استان برای مشاوره و انتخاب رشته کنکوری‌ها خبر داد.

سلمان محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از این تعداد هشت پایگاه در شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان‌های استان فعال است.

محمدی با اشاره به فعال شدن پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش استان از روز شنبه(۱۵ مرداد)، گفت: این پایگاه‌ها تا پایان مهلت انتخاب رشته کار مشاوره و انتخاب رشته داوطلبین مجاز را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه کار انتخاب رشته در پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش توسط نرم‌افزارهای معتبر و آنلاین انجام می‌شود، افزود: در این پایگاه‌ها علاوه بر کار انتخاب رشته، مشاوره نیز به کنکوری‌ها ارائه می شود. 

محمدی هزینه مشاوره و انتخاب رشته در پایگاه‌های آموزش و پرورش را برای هر داوطلب ۱۵۰هزار تومان اعلام کرد.

محمدی در ادامه به داوطلبین مجازی که قصد انتخاب رشته دارند، خواست برای انتخاب رشته خود به پایگاه‌های معتبر مراجعه کرده و با هر کسی مشورت نکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه انتخاب رشته باید بر اساس توانایی، علایق و استعدادهای داوطلب انجام شود، تاکید کرد: داوطلبین مجاز به انتخاب رشته باید با در نظر داشتن شرایط دانشگاه، رشته و آینده شغلی آن و نیز شرایط خانوادگی و شخصی خود انتخاب رشته کنند.
 
وی ادامه داد: داوطلبین حتما با در نظر گرفتن توانایی های جسمی و روحی خود انتخاب رشته کنند و مثلا اگر تحمل زندگی و تحصیل در شهر دیگری در خوابگاه را ندارند، از انتخاب شهرهای دور از محل سکونت خود برای تحصیل صرف نظر کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انتخاب رشته کنکور سراسری آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان انتخاب رشته پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در سال گذشته بیش از ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ هرمزگان گرفته شده است.

حسین قاسمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۴۹ هزار تماس منجر به اعزام آمبولانس، ۱۶ هزار و ۷۱۱ مورد مشاوره و بیش از ۵۶ هزار مزاحمت تلفنی بوده است. 

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: سایر تماس‌ها نیز جهت پیگیری حوادث و بیماران بوده است که در همین رابطه باید اضافه کنم تمامی کارشناسان مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ هرمزگان کارشناس یا کارشناس ارشد رشته پرستاری یا رشته‌های پیراپزشکی هستند که به صورت کاملا تخصصی برای تریاژ تلفنی بیماران و مصدومان آموزش دیده‌اند.

دکتر قاسمی در پایان از تمامی مددخواهانی که با اورژانس تماس می‌گیرند درخواست کرد در هنگام تماس با اورژانس ۱۱۵، ضمن حفظ خونسردی خود، اطلاعات لازم از قبیل، نوع بیماری، مصدومیت، تعداد مصدوم، سن بیمار، سابقه بیماری، آدرس دقیق و... را در اختیار همکاران ما در مرکز پیام بگذارند و به توصیه‌ها و مشاوره‌های آنها عمل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش