Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@03:49:00 GMT

رانش زمین در پارک جنگلی موضوع حادی نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۹۳۲۱

رانش زمین در پارک جنگلی موضوع حادی نیست

حسین مهدی زاده اظهار کرد: در همین راستا مکاتبات رسمی لازم با معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، مدیریت بحران استان و فرمانداری ارومیه انجام و وضعیت فعلی گزارش شده است.

وی افزود: نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای مقابله با این قبیل حوادث هستیم.

«شهردار ارومیه در آخرین جلسه صحن علنی شورا (سه‌شنبه گذشته) در ارتباط با موضوع رانش زمین در پارک جنگلی با اعلام اینکه اکثر ساختمان‌های احداث شده در محدوده خط لغزشی این پارک غیرمجاز هستند، گفته بود: اکثر این ساختمان‌ها یا تحت قالب تفکیک غیرمجاز قولنامه‌ای و یا تصرف در عرصه‌های دولتی ساخته شده‌اند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ارومیه همچنین با انتقاد از چشم پوشی به ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه، گفت: در شیب‌های بالای ۱۵ درجه حق صدور مجوز با کاربری مسکونی نداریم.

وی یادآور شد: در بحث پارک جنگلی ارومیه نیز از ابتدا معلوم بود که در چنین شیب‌هایی امکان لغزش خاک وجود دارد بنابراین ساخت و ساز در این مکان خطرناک و غیر قانونی است.

شهردار ارومیه تاکید کرد: تحرکات لایه‌ای در منطقه پارک جنگلی ارومیه هم اکنون نیز در حال وقوع است که در همین راستا نیز یک سری مطالعات در حال انجام است.

مهدی زاده لازمه رسیدگی به بحث رانش زمین در این منطقه و جلوگیری از خطرات احتمالی را ورود نهادهای بالادستی عنوان کرد.

شهردار ارومیه با ابراز تاسف از نبود دقت کافی در رابطه با مکان یابی استقرار برخی محلات و ساخت مجتمع‌های مسکونی در این شهر، گفت: محدوده شمالی سایت‌های مساکن مهر ولیعصر در حالت خط القعری قرار گرفته‌ است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری ارومیه رانش زمین شهردار ارومیه پارک جنگلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۴ تهران از احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی درقصر فیروزه خبر داد.

امیر شهرابی افزود: این مخزن با هدف تامین آب پایدار در قصر فیروزه ساخته شده است. شهردار منطقه ۱۴ گفت: طرح ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی قصر فیروزه با ۷۰ درصد پیشرفت، در مرحله دیوار چینی است.

امیر شهرابی افزود: ذخیره سازی آب‌های بالا دستی برای آبیاری زمین‌های کشاورزی و فضای سبز بخش قصرفیروزه از دیگر اهداف ساخت این مخزن است.

دیگر خبرها

  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • ساخت ۱۰ سازه هنری آجری در مراغه
  • درخت کشی در تهران
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • ۱۴ کشته بر اثر سیل و رانش زمین در اندونزی
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر