Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسینی در سفر یک روزه به شهرستان سروآباد از طرح آبرسانی ریخلان _دزلی بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان حسینی در سفر یک روزه به شهرستان سروآباد  از طرح آبرسانی ریخلان _دزلی بازدید کرد.

در این بازدید آخرین وضعیت طرح آبرسانی  ریخلان _دزلی  توسط فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان مورد ارزیابی قرار گرفت و روند پیشرفت و اجرای آن بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این بازدید خاطرنشان کرد: معضل کم آبی و بی آبی در مناطق مختلف استان بلاخص در شهرستان مریوان و سر وآباد شدت یافته و سپاه نیز در حوزه بسیج سازندگی در این زمینه به منظور مهار مشکلات مردم و کاستن از فشارهای ناشی از خشکسالی وارد میدان شده است و امیدواریم بتوانیم قدمی برای رفع گرفتاری‌های مردم برداریم.

سردار حسینی افزود: زیرساخت‌های لازم جهت انجام پروژه آبرسانی به مناطق سروآباد  و مریوان فراهم می‌شود و در این راستا با توجه به تجهیزاتی که سپاه بیت المقدس کردستان در اختیار دارد بخشی از مشکلات آب آشامیدنی مردم برطرف خواهد شد.

وی عنوان داشت: در پروژه آبرسانی  اصل هدف ما بحث رضایت‌مندی مردم است و یکی از اولویت‌های اصلی در این پروژه خدمت رسانی به مردم می‌باشد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه این سفر در جمع صمیمی مردم سروآباد حضور یافت و با اشاره به ترور ناجوانمردانه کشاورز اهل روستای سرخه توت شهرستان سروآباد که در حین باغداری و امرار معاش برای خانواده اش ناجوانمردانه به دست گروهک های ضد انقلاب ترور شد افزود: انشالله انتقام خون به ناحق ریخته شده این کشاورز بی گناه را خواهیم گرفت و دشمن باید بداند که خون آن بی پاسخ نخواهد ماند.

سردار حسینی بیان داشت: امروز عناصر ضدانقلاب و پیاده نظام استکبار جهانی و جیره‌خواران، این امنیت و آرامش کنونی کردستان را برنمی‌تابند و اخیراً دست به چنین اقدام و جنایتی زدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: قطعاً مردم استان کردستان از این اقدام تروریستی اعلام انزجار خواهند کرد و بر خود لازم می دانیم که با شدت و  وحدت با این جیره ‌خواران استکبار جهانی برخورد و انتقام خون‌های به ناحق ریخته شده  را از مزدوران خواهیم گرفت.

در پایان این سفر فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و هیئات همراه از گروه های صالحین بازدید به عمل آورد.

سردار حسینی در این بازدید در جمع گروه های صالحین  حاضر و به گفتگو پرداخت.

فرمانده استانی شهید شهرامفر با اشاره به پیشرفت گروه های صالحین در پیشبرد گام دوم انقلاب با تاکید بر حرکت در مسیر بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه در مقابل توطئه‌های دشمنان گفت: باید تلاش کرد تا با اجرای برنامه‌ها هدفمند در مقابل با توطئه‌های دشمنان مقابله نمود چرا که امروز  دشمن خانواده ها را هدف قرار داده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان سردار حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و و پایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیرو‌های مسلح که با تدبیر شایسته و همافزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیرو‌های مسلح را میسر ساختهاند، صمیمانه قدردانی میکنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • وزیر خارجه اردن: جنگ غزه انتقام از مردم فلسطین است
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد