Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ مهرداد حسن پور با تسلیت ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) اظهار کرد: با توجه به پراکندگی مکان های برگزاری مراسمات عزاداری در شب های پایانی دهه اول محرم امسال در سطح شهر، تمهیدات ترافیکی ویژه برای کلیه مساجد، تکایا و امام زاده ها اندیشیده شده، در این ایام همکاران بنده در قالب تیم های خودرویی و پیاده امنیت ترافیکی مراسمات عزاداری را تامین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
وی ضمن درخواست از مسئولان هیئات برای همکاری با پلیس، افزود: ایستگاه‌های صلواتی، بایستی به‌ گونه‌ای احداث شود که مشکلات ترافیکی و ایمنی برای عابرین و تردد وسایل نقلیه فراهم نشود. 
 
سرهنگ حسن پور گفت: به حمدالله همکاری و همدلی بین پلیس و مسئولان هیئت های مذهبی وجود دارد و در جلسات متعدد هماهنگی های لازم صورت گرفته تا عزاداران حسینی بدون مشکل به عزاداری بپردازند. 
 
این مسئول انتظامی تصریح کرد: تردد کامیون ها در معابر منتهی به برگزاری مراسمات از ساعت 20:00 الی 01:00 ممنوع می باشد و به عزاداران شریف توصیه می شود با توجه به اینکه اغلب عزاداران عزیز ملبس به لباس تیره می‌باشند، هنگام عبور در سطح سواره رو و عبور از عرض خیابان با احتیاط حرکت نموده و مراقب تردد وسایل نقلیه باشند. 
 
رئیس پلیس راهور قزوین با تشریح محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی این ایام تصریح کرد: روز پنجشنبه 13 مرداد ماه کل خیابان باغ دبیر تا میدان تهران قدیم و از میدان تهران قدیم به سمت چهار راه شهدا مسیر رفت و برگشت،روز جمعه 14 مرداد از تقاطع بانک ملی در میدان آزادی به سمت سه راهی خیام و از پل طالقانی به سمت سه راهی خیام، پل طالقانی به سمت باغ دبیر و از چهار راه شهدا تا میدان آزادی از ساعت 20 تا پایان مراسم عزاداری مسدود می باشد. 
 
وی همچنین افزود: روز شنبه مورخ 15 مرداد ماه از ساعت 20 خیابان نادری به سمت میدان آزادی و تقاطع شهربانی و همچنین از سه راهی اسد آبادی به سمت خیابان انصاری و از چهار راه بازار به سمت مولوی و چهار راه انصاری مسدود می باشد.  
 
سرهنگ حسن پور در پایان با اشاره به اینکه در شب و روز عاشورا کلیه مسیر های منتهی به امام زاده حسین از خیابان نادری تا تقاطع شهربانی، تقاطع بازار به سمت خیابان انصاری و نهایتا تقاطع شهربانی، تقاطع شهربانی به سمت سلامگاه، خیابان منتظری به سمت سلامگاه و تقاطع ایران گاز به سمت سلامگاه مسدود است، اظهار کرد: تمام تلاش خود را در این ایام به کارمی گیریم تا بتوانیم به نحو مطلوب امنیت این عزاداری ها را تامین و تداوم دهنده راه سرور و سالار شهیدان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین محرم پلیس راهور چهار راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
 
سرهنگ "مهدی زارع» رئیس پلیس راهور استان یزد از فوت دو نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در شهر یزد خبر داد.

وی گفت: این حادثه در ساعت ۲:۱۰ بامداد از بلوار شهید صدوقی شهر یزد گزارش شد که طی آن یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور استان اظهار کرد: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس یزد، زارع در پایان با بیان این که علت فوت این دو نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین