Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین تیم پرسپولیس در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کرده اما سرخ‌ها همچنان در یک پست موفق به خرید نشدند.

یحیی گل‌محمدی در حال حاضر مهدی عبدی حامد پاکدل و شرزود تمیروف را در خط حمله خود می‌بیند عیسی آل کثیر که روند بهبود مصدومیتش طولانی شده و به احتمال فراوان نیم‌فصل اول به جمع سرخ‌پوشان نمی‌رسد در مورد تمیروف هم که کادر فنی خیلی حساب ویژه‌ای روی این مهاجم ازبک باز نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر در روزهای اخیر گزینه‌های بسیاری حول باشگاه پرسپولیس برای خط حمله مطرح شده است.

در بین یونس العربی مهاجم سرشناس مراکشی پیج اینستاگرامی سرمربی پرسپولیس را فالو کرده و شایعه پیوستن این ستاره مراکشی به پرسپولیس نیز قوت گرفته است.

العربی که سابق بازی در الدحیل را در کارنامه خود دارد هم‌اکنون بازیکن تیم المپیاکوس بوده اما در لیست مازاد این تیم قرار دارد.        

کد خبر 695652 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها یحیی گل محمدی خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان خارجی باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان خارجی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع دیدنی کارشناس مراکشی از حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 «چنان ناتوان و غرق در ذلتید که مجبورید حمله ایران را نمایشی توصیف کنید. اگر نمایشی بود چرا با اسرائیل در هدف قرار دادن پهپادهای ایرانی همکاری کردید؟ شما در فکرتان هم نمی‌توانید آنچه ایران انجام داد را اجرا کنید. با تهمت هایی که به ایران می‌زنید مجانی به اسرائیل خدمت می‌کنید...» این بخشی از اظهارات کارشناس مراکشی درباره حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران در سوریه بود. حرف‌های این کارشناس مراکشی که در یکی از برنامه‌های مراکش بیان شد را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • دفاع دیدنی کارشناس مراکشی از حمله ایران به اسرائیل
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم