Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:00:57 GMT

عباس‌زاده به شورای شهر اردبیل پیوست

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۹۹۴۵

عباس‌زاده به شورای شهر اردبیل پیوست

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در مراسمی بهزاد عباس‌زاده به‌عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر اردبیل معرفی و از امروز کار خود را آغاز می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جواد انصاری ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه عضو جدید شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار داشت: بهزاد عباس‌زاده به‌عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر اردبیل معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام در پی رای هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی استان مبنی بر سلب عضویت یونس رونقی از شورای اسلامی شهر اردبیل انجام می‌گیرد.

انصاری بیان کرد: با برکناری عضو شورای شهر و  براساس نتایج انتخابات ششمن دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400، بهزاد عباس‌زاده نفر اول علی‌البدل، به عنوان عضو جدید معرفی شد.

سیفی و حیدری برای یک سال دیگر رئیس و نایب رئیس شورای شهر یزد شدندهیئت رئیسه جدید شورای شهر سنندج انتخاب شدندرئیس شورای شهر قزوین تغییر کرد

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: عباس‌زاده با ادای سوگند، به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد تا عدالت را در تمامی امور سرلوحه خود قرار دهد.

گفتنی است، در این جلسه جواد انصاری برای دومین سال متوالی به عنوان رئیس شورای شهر اردبیل انتخاب شد.

انتهای پیام/142/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر اردبیل رئیس شورای جدید شورای شورای شهر عباس زاده عضو جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد