Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:14:58 GMT

عضو جدید شورای اسلامی شهر اردبیل معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۰۰۱۹

عضو جدید شورای اسلامی شهر اردبیل معرفی شد

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل روز پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: فعالیت دکتر عباس‌زاده به عنوان عضو جدید شورا از  امروز با ادای سوگندنامه توسط وی آغاز شد.

جواد انصاری افزود: این اقدام بدنبال رای هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی استان اردبیل مبنی بر سلب عضویت یونس رونقی از شورای اسلامی شهر اردبیل انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با برکناری عضو شورای شهر و بر اساس نتایج انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ ، بهزاد عباس‌زاده نفر اول علی‌البدل به عنوان عضو جدید معرفی شد.

ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل پارسال برگزار و ۱۱ نفر به عنوان اعضای اصلی و هفت عضو به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

برچسب‌ها شورای شهر مراسم معارفه اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر مراسم معارفه اردبیل شورای شهر مراسم معارفه اردبیل شورای اسلامی شهر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و سید امیر موسوی جبیلی از حوزه انتخابیه آبادان و ابراهیم متینیان از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094883

دیگر خبرها

  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران