Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@23:30:09 GMT

قیمت سمند LX ایران خودرو در بازار و کارخانه چند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۰۰۵۶

قیمت سمند LX ایران خودرو در بازار و کارخانه چند؟

فرارو- سمند LX با افزایش قیمت یک میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به ۳۱۴ میلیون تومان رسید. البته نخستین خودروی ملی ایران خودرو در روز چهار شنبه نیز رشد یک میلیون تومان را به ثبت رسانده بود، تا به این ترتیب پس از یک هفته سمند LX از قیمت ۳۱۰ میلیون تومان به ۳۱۴ میلیون تومان برسد.

به گزارش فرارو، بررسی قیمت یک ماه اخیر سمند LX نیز نشان می‌دهد که این خودرو با افزایش ۸ میلیون تومان روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین روز معاملاتی سال جاری نیز سمند LX حدود ۲۶۶ میلیون تومان قیمت داشت و حالا رشد ۴۸ میلیون تومان را به ثبت رسانده است.

اما اگر سری به قیمت سمند LX در ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ زده باشید، متوجه افزایش ۳۹ درصدی قیمت این خودرو از سال گذشته تاکنون خواهید شد. در واقع سمند LX در این تاریخ ۲۲۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد، که حالا پس از گذشت ۳۶۵ روز افزایش قیمت ۸۷ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

در مورد اختلاف قیمت کارخانه و بازار سمند LX نیز یک عدد قابل توجه ۱۵۳ میلیون تومانی دیده می‌شود. در حال حاضر ایران خودرو، سمند LX را به قیمت ۱۶۰ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان به فروش می‌رساند، این در حال است که این خودرو در بازار ۳۱۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت خودرو میلیون تومان سمند LX

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

رئیس‌جمهور همزمان با روز کارگر از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

یادآور می شود؛ کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 749319

دیگر خبرها

  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو