Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@19:58:12 GMT

آمار کرونا اصفهان ۱۳ مرداد؛ ۳ فوتی و ۷۱۸ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۰۱۱۰

آمار کرونا اصفهان ۱۳ مرداد؛ ۳ فوتی و ۷۱۸ ابتلای جدید

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای ۷۱۸ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص وضعیت آمار بیماری کرونا در استان اصفهان (به‌جز کاشان و آران‌وبیدگل)، اعلام کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا یک میلیون و ۵۱۵ هزار و ۲۴۵ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازه زمانی کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۵۰۵ هزار و ۵۰۸ نفر و موارد نمونه گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) ۱۴۲۱ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱۸ نفر گزارش شده است.

۲۱۲ هزار و ۸۱ نفر تعداد کل بستری‌شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و تعداد بستری‌شدگان فعلی در بیمارستان‌ها ۵۶۱ نفر است.

تعداد بیماران بستری ۲۴ ساعت قبل در مراکز درمانی استان اصفهان به‌جز کاشان و آران‌وبیدگل ۸۹ نفر است که از این تعداد ۶۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

۱۱ هزار و ۷۹۰ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۸۲۴ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل) بوده است.

در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان (به‌جز کاشان و آران‌وبیدگل) سه مورد فوتی بر اثر ابتلاء به کرونا گزارش شده است.

کد خبر 593317

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در اصفهان اخبار کرونا در اصفهان آمار کرونا در اصفهان شیوع کرونا در اصفهان وضعیت کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان وضعیت قرمز کرونا در اصفهان ابتلا به کرونا در اصفهان آخرین اخبار کرونا در اصفهان بهبودیافتگان کرونا در اصفهان کنترل شیوع کرونا در اصفهان ویروس کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کاشان و آران وبیدگل استان اصفهان ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر

بر اساس آمار سازمان انرژی اتمی، در یک دهه گذشته ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر تولید شده است.

به گزارش ایسنا، در سال ۱۴۰۲ جشن دهمین سال تولید برق از نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد و بر اساس آمار در یک دهه گذشته ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در این نیروگاه تولید شده است.

تولید این میزان برق هسته‌ای، موجب صرفه‌جویی ۱۰۳ میلیون بشکه نفت خام شده که ارزش این میزان صرفه‌جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی بیش از ۸ میلیارد دلار است.

 تاکنون با تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای، ‌نیروگاه اتمی بوشهر توانسته ۴ بار هزینه صرف شده بابت احداث خود را تامین کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند