Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@18:52:21 GMT

شانس بزرگی که مدافع مصدوم پرسپولیس آورد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۰۱۵۲

شانس بزرگی که مدافع مصدوم پرسپولیس آورد

وحدت حنانوف جدیدترین بازیکن مصدوم پرسپولیس است که به تمرینات گروهی بازگشته است.

به گزارش مشرق، آخرین جلسات تمرینی پرسپولیس پیش از لیگ بیست و دوم در حالی برگزار می‌شود که یحیی گل‌محمدی در تلاش است تا تیمش را کاملا هماهنگ کند و به فرم مطلوب برساند.

این در شرایطی است که یکی دو هفته پیش با تعداد زیادی از مصدومان، هواداران پرسپولیس نگرانی زیادی از بابت تیمشان داشتند اما یکی پس از دیگری بازیکنان مصدوم برگشتند و حالا وحدت حنانوف نیز آماده حضور در تمرین گروهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدت که از پارگی رباط صلیبی نجات پیدا کرد و به شکلی معجزه‌آسا این مصدومیت سخت را پشت سر گذاشت، تلاش می‌کند تا اعتماد یحیی گل‌محمدی را پاسخ دهد و ثابت کند که شایستگی ادامه حضور در این تیم را داشته است. خصوصا اینکه حدود ۱۰ بازیکن اسمی با تصمیم مستقیم سرمربی تیم از تیم کنار گذاشته شدند.

حنانوف البته بعید است فرصت خیلی زیادی برای بازی پیدا کند اما نکته اصلی این است که او به عنوان یک هافبک دفاعی باید بیشتر بدود و تلاش بیشتری را از خود نشان دهد تا در سطح لیگ ایران مهره کارآمدی باشد. بازیکنی که تا پایان فصل بیست و سوم تحت قرارداد پرسپولیس خواهد بود.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت پرسپولیس وحدت هنانوف خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرو به سپاهان می‌رسد؟

دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت بعد از مصدومیت را طی می‌کند، احتمالا نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد