Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) لرستان از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی(ع) صبح جمعه، ۱۴ مرداد، در مناطق مختلف استان خبرداد و گفت: در خرم‌آباد این مراسم در مصلی الغدیر برگزار می‌شود.

محمد سرلک در نشست با خبرنگاران، از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی(ع) روز جمعه، ۱۴ مرداد، همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف لرستان خبر داد و اظهار کرد: این همایش در خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین، در شهرستان دورود این همایش در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) دورود، در معمولان در مسجد المهدی مصلی نماز جمعه معمولان، در بروجرد در مصلی امام خمینی(ره)، در پلدختر در مؤسسه قرآنی تبیان در خیابان سلمان فارسی جنوبی و در ازنا نیز در مصلی امام جعفرصادق(ع) برگزار می‌شود.

سرلک اضافه کرد: همچنین همایش شیرخوارگان حسینی(ع) در حسینیه باب‌الحوائج اشترینان، مسجد امام حسین(ع) مؤمن‌آباد، مصلی المهدی نورآباد، سالن شهدای صالحین بسیج در میدان معلم چالانچولان، مسجد امیرالمومنین(ع) رومشکان، مقبره شهدای گمنام در میدان امام حسین(ع) الیگودرز، جایگاه هیئت حضرت ابوالفضل(ع) خیابان امام خمینی(ره) الشتر، مصلی نماز جمعه زاغه، مصلی نماز جمعه کوهدشت و مصلی امام خمینی(ره) سپیددشت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم در ساعت هشت صبح، ادامه داد: همایش شیرخوارگان حسینی سال ۱۳۸۱ از تهران شروع و اکنون بین‌المللی شده‌ که قدمت آن در لرستان نیز ۱۵ سال است.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در لرستان با بیان اینکه مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) مردمی برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش، معرفی سند مظلومیت ابا عبدالله الحسین(ع) و معرفی مهدویت از طریق حوادث کربلا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری همایش شیرخوارگان حسینی همایش شیرخوارگان حسینی ع برگزار می شود امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد

مظفر آئینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) ۷۵ مراسم در سطح شهرهای استان کردستان برگزار شد.

وی افزود: مراسم عزاداری در شهر و روستاهای کردستان با حضور مردم و مسؤولان همراه بود.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کردستان اضافه کرد: آئین دسته‌روی عزاداری نیز در شهرهای قروه، بیجار، سریش‌آباد، حسن‌آباد یاسوکند و توپ‌آغاج برگزار شد.

آئینی عنوان کرد: ۱۴ هیأت مذهبی در شهرستان قروه آئین دسته روی عزاداری امروز را برگزار کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در سطح استان ۳۰ ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از عزاداران در سطح شهرهای استان برپا شد.

کد خبر 6096489

دیگر خبرها

  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود