Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@16:58:16 GMT

جنجال جدید چیچاریتو پس از به زمین انداختن پرچم کشورش!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۰۱۹۷

جنجال جدید چیچاریتو پس از به زمین انداختن پرچم کشورش!

مهاجم مکزیکی پیشین تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و رئال مادرید پس از جنجالی که چند روز پیش با بی‌احترامی به پرچم کشورش انجام داد، دوباره مورد انتقاد قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا؛ خاویر هرناندس ملقب به چیچاریتو، بازیکن پیشین تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید که اکنون در تیم لس‌آنجلس گلکسی آمریکا توپ می‌زند، جنجالی تازه به راه انداخت تا جو سنگینی که چند روز گذشته علیه‌اش به راه افتاده بود را بدتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه ESPN، مهاجم مکزیکی پس از باخت یک بر صفر تیمش برابر اف سی دالاس در لیگ MLS، پس از پیاده شدن از اتوبوس تیم،‌ با گروهی از طرفدارانش مواجه شد که برای امضا گرفتن از او و گرفتن عکس یادگاری در کنارش لحظه‌شماری می‌کردند. در این بین یک کودک بااشتیاق به سمت او دوید و خواهش کرد که در کنار هم یک عکس بگیرند اما چیچاریتو خواسته او را رد کرد. مهاجم گلکسی در ادامه به سمت گروهی دیگر از هواداران رفت و با لحنی تند و پرخاشگرانه با آنها صحبت کرد. این حرکات او با موجی از انتقاد اهالی شبکه‌های اجتماعی مواجه و به تدریج بر دامنه آن اضافه شد.

این حرکات جنجالی در حالی از چیچاریتو سر زد که او چند روز قبل هم دست به حرکاتی عجیب زد که تعجب خیلی‌ها را برانگیخت. او در ورزشگاه محل بازی تیمش مشغول امضا کردن لباس‌ها و پرچم‌های هواداران بود تا اینکه به یک پرچم خاص رسید، پرچشم کشور خودش! چیچاریتو با دیدن پرچم مکزیک، یه لحظه به آن خیره شد و بعد آن را گرفت و به گوشه‌‌ای دیگر انداخت. او به هواداری که این پرچم را به ورزشگاه برده بود هم گفت: من آن را امضا نخواهم کرد.

چیچاریتو به لس‌‌آنجلس گلکسی پیوست

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال مکزیک تیم ملی فوتبال مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، اخبار و گزارش های تازه ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش بینی می شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری های پیشین شامل دو دستگاه بوده اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می رود.

طبق گزارش ها مذاکراتی درباره ویژگی های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش بینی می شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

کد خبر 6090119 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • تقویم نجومی امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳