Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@10:46:10 GMT

وضعیت کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۰۲۰۸

وضعیت کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد مشخص شد

نشریه اتلتیک مدعی شد که خروج رونالدو از منچستریونایتد در این تابستان بعید به نظر می‌رسد. جوئل گلیزر، مالک باشگاه منچستریونایتد علاقه‌مند به حضور اوست، ولی بسیاری در این باشگاه دوست دارند تا رونالدو تیم را ترک کند.

لوری وایت‌ول، خبرنگار انگلیسی اتلتیک نوشت که با این حال منچستریونایتد بار‌ها عنوان کرده که نمی‌خواهد رونالدو را به فروش رساند و تن هاخ نیز با تمام حواشی تصمیم دارد با این فوق ستاره کنار بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو در یک ماه گذشته حواشی زیادی برای خود و منچستریونایتد ایجاد کرده که بزرگ‌ترین آن به اقدام جنجالی در روز یکشنبه بازمی‌گردد. در بازی تیم دوم منچستریونایتد و رایو وایکانو، رونالدو که در نیمه اول تنها در مسابقه حضور داشت، تصمیم گرفت تا پایان بازی منتظر نماند و در دقیقه ۸۰ ورزشگاه را به مقصد خانه ترک کرد. این اقدام شدیدا با ناراحتی یونایتد و تن هاخ مواجه شد و سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که به هیچ وجه این کار را نخواهد پذیرفت.

رونالدو و تن هاخ اکنون رابطه مناسبی ندارند، ولی اتلتیک عنوان کرده که با این حال رونالدو در یونایتد باقی خواهد ماند.

چیزی که مشخص است، این است که رونالدو در این ۲۶ روز باقی مانده نهایت توان خود را خواهد گذاشت تا تیمی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا پیدا کند و یونایتد را ترک کند که برخی مدعی‌اند که این اتفاق عملی نخواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس

رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت

طرفداری | کریستیانو رونالدو، فوق ستاره باشگاه النصر عربستان با انتشار پیامی در اینستاگرام، قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت. اسپورتینگ شب گذشته به لطف شکست بنفیکا و در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، بیستمین قهرمانی خود در لیگ را مسجل کرد.

رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد

کریستیانو رونالدو در سال ۱۹۹۷ به تیم زیر ۱۵ سال اسپورتینگ ملحق شد و در سال ۲۰۰۲ برای اولین بار، پیراهن رده بزرگسالان این تیم را به تن کرد. او با نمایش‌های درخشان خود در ترکیب اسپورتینگ، توانست نظر سر الکس فرگوسن را جلب کرده و در سال ۲۰۰۳، راهی منچستریونایتد شود.

تبریک، قهرمانان!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!