Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در پایان چهار ماهه نخست سال جاری ١۴ میلیون و ٩٢١ هزار و ۵۴٣ تن بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، «بهروز آقایی»مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، با اعلام آمار تخلیه و بارگیری انواع کالاها در بندر امام خمینی (ره) افزود: میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در پایان چهار ماهه نخست سال جاری ١۴ میلیون و ٩٢١ هزار و ۵۴٣ تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، میزان تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی در این بازه زمانی ٨ میلیون و ٧٨٣ هزار و ٢٧١ تن و میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی در مدت مذکور ۶ میلیون و ١٣٨ هزار و ٢٧٢ تن بوده است.

آقایی ادامه داد: در این مدت ٨٢ فروند کشتی حامل کالای اساسی وارد بندر امام خمینی(ره) شده و به میزان ۵ میلیون و ١٣٨ هزار و ٧٠۶ تن کالای اساسی شامل غلات، روغن‌ خوراکی، نهاده‌های کشاورزی و دامی تخلیه شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان افزود: همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۴ میلیون و ٧۴٠ هزار و ۵٩۴ تن انواع کالای اساسی بارگیری و به مبادی مصرف درون کشور ارسال شده است.

وی تاکید کرد: اکنون ٢ میلیون و ۴٠٢ هزار و ۵٩٨ هزار تن انواع کالاهای اساسی در انبارهای این مجتمع بزرگ بندری نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کالا تخلیه و بارگیری بندری صادرات غیرنفتی ایران بندرامام خمینی ره میزان تخلیه و بارگیری کالاهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله

طرز علی، معاون ارزی مرکز مبادله طلا و ارز  در رسانه ملی در خصوص تامین ارز از ابتدای فروردین تا ۷ اردیبهشت ماه گفت: تامین ارز برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۱۰۲۶ میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۶۸۹ میلیون دلار تامین ارز داشتیم و در مجموع ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله داشتیم.

او همچنین افزود: برای کالا‌های اساسی دارو هم ۹۳۰ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله در مدت زمان مشابه صورت گرفته است و برای کالا‌های پزشکی و دارو هم ۹۶ میلیون دلار تامین شده است که در در مجموع یک میلیارد و ۲۶ میلیون دلار ارز تامین شده است.

وی بیان کرد: تامین ارز صنایع از ابتدای سال تا کنون در سامانه نیما ۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون دلار بوده و دربخش واردات در مقابل صادرات ۶۸۹ میلیون دلار تامین شده است.

طرز علی در خصوص آمار تجمیعی معامله شمش طلای مرکز مبادله ایران گفت: تا به امروز ۲۰ حراج انجام شده است که معادل ۲ هزار ۷۱۶ کیلوگرم طلا در این بازار عرضه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال