Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرخ حسن زاده رئیس اداره کل سیمان و انگیزش چاه مدیریت خدمات فنی این شرکت  گفت: در پی اعلام وضعیت بحرانی چاه شماره ۳۷۲ مارون از سوی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به علت نشت نفت خام و احتمال آتش سوزی، اقدامات پیشگیرانه فورى در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

او می گوید: بر همین اساس واحد‌های عملیاتى و پشتیبانى شرکت ملی حفاری ایران و بهره برداری شرکت ملی نفت مناطق نفتخیز جنوب با اتکا به تخصص و تجربه کارشناسان متبحر خود و با هم افزایی و بکارگیری ظرفیت‌های موجود از نظر دانش فنی، عملیاتی و پشتیبانی توانستند در کوتاهترین زمان ممکن به نحو مطلوب عملیات مهار چاه را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن زاده گفت: کلیه تجهیزات و گروه‌های پشتیبانی و عملیاتی در کمتر از سه ساعت به موقعیت چاه رسیدند و با کاربست پمپ تراک (پمپ‌های فشار قوی) و با پمپاژ یک هزار و یکصد بشکه سیال آب و مهار چاه با ایجاد فرصت برای گروه‌های عملیاتی، محل نشتی تعمیر و چاه ایمن سازی گردید.

رئیس اداره کل سیمان و انگیزش چاه مدیریت خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: اقدامات به عمل آمده به فاصله دقایقی پس از دریافت درخواست، بعد فاصله چاه تا مبداء، تاریکى شب و سرعت کار در انتقال تجهیزات و اعزام گروه‌های فنی و مهندسی به موقعیت از نکات قابل توجه در تحقق به موقع این عملیات بود که مانع از بروز هر گونه خسارت اعم از مالی و جانی گردید.

به‌گفته او این اقدام به موقع نشاندهنده تخصص، تبحر و تعهد تمامی عوامل دست اندرکار عملیات و پشتیبانى و هم افزایی، همکاری و همیاری تنگاتنگ میان این شرکت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مى باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت نفت چاه نفت مناطق نفتخیز جنوب شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امشب از وقوع یک حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال