Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نوجوانان به یاد حضرت قاسم بن الحسن شهید دشت کربلا پیش از ظهر امروز پنجشنبه در حسینیه ثارالله اهواز مراسم «احلی من العسل» را برگزار کردند.

همه ساله همزمان با هفتمین روز از محرم الحرام همایش «احلی من العسل» با حضور پرشور نوجوانان با هدف ترویج فرهنگ حسینی بین نوجوانان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال به دلیل افزایش موارد ابتلاء به کرونا این همایش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اهواز برگزار شد.

«احلی من العسل» برگرفته از کلام شهید نوجوان در پاسخ به امام حسین (ع) و بیان نظر ایشان درباره شهادت در راه خدا است که به منظور اعتلای هرچه بیشتر فرهنگ عاشورا و آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه با فلسفه و پیام قیام عاشورا و امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

کد خبر 5555832

منبع: مهر

کلیدواژه: اهواز سوگواره عاشورایی محرم 1401 ماه محرم محرم 1401 سیلاب بوشهر ویروس کرونا ماه محرم کرمانشاه مراسم عزاداری وقوع سیلاب مشهد سیل کرمان خراسان رضوی بارش باران آمار کرونا اردبیل احلی من العسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قناعت شامگاه سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان گفت: چهار مدرسه صدرا با ۸۵ کادر آموزشی و ۳۰۰ دانش آموز توسط این اداره کل در نقاط مختلف استان با همکاری آموزش و پرورش ایجاد شده است که در هفته معلم با حضور در این مدارس از معلمان آنها تجلیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تفسیر سوره نور از هفته معلم در مدیریت آموزش و پرورش بیرجند آغاز می شود، افزود: گروهی از دانش آموز به عنوان خبرنگار در قرارگاه نوجوانی روایت پیشرفت با تبلیغات اسلامی استان همکاری دارند که ۱۲۰ نفر از آنها در پنج اردیبهشت روز شکست آمریکا در صحرای طبس، به این شهر برای تولید محتوا اعزام شدند.

قناعت خاطر نشان کرد: تولید محتوا برای مبلغان، اعزام هشت گروه تبلیغی، برگزاری جشن در مدارس، برپایی همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع) از جمله بدنامه های هفته معلم است که توسط تبلیغات اسلامی استان در هفته معلم اجرا خواهد شد.

به گفته وی نشستی با حضور نمایندگان تعدادی از دستگاه ها ی اجرایی استان برای ایجاد هماهنگی برای برگزاری برنامه های در مناسبت مختلف ها در پارک توحید برگزار شد که در این راستا جشنواره فرهنگی و هنری دختر ایران را در پارک توحید برگزار خواهیم کرد.

معاون تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: در صورت امکان ماننددور اول انتخابات از صندوق های سیار به شکل ویژه برای حضور سالمندان در انتخابات استفاده شود.

کد خبر 6093697

دیگر خبرها

  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد