Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:37:33 GMT

ویژگی‌های تلویزیون 85 اینچ سونی 85X95K

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۰۴۶۰

ویژگی‌های تلویزیون 85 اینچ سونی 85X95K

در این مطلب از سایت دبی کوچولو قصد داریم یکی از تلویزیون‌های مینی ال‌ای‌دی برند سونی را برایتان معرفی کنیم. این تلویزیون توسط برند خوش‌نام سونی در سه سایز 65، 75 و 85 اینچ تولید شده است. تلویزیون X95K از کیفیت تصویر 4K برخوردار است و می‌تواند محتواها را با جزئیات گسترده و دقت رنگی عالی برایتان نمایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی تصاویر روی صفحه نمایش این محصول کیفیت فوق العاده‌ای دارند. تلویزیون 85X95K در دسته‌ی تلویزیون‌هایی با سایز صفحه نمایش بزرگ قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از دبی کوچولو، قیمت تلویزیون سونی به دلیل سیستم عامل اندرویدی که دارد کمی بالاتر از برند ال‌جی است. این محصول یکی از تلویزیون‌های جدید برند سونی در سال 2022 است. تلویزیون 85X95K امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای دارد و شما می‌توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید. در ادامه مشخصات و قابلیت‌های بیشتری از این تلویزیون را برایتان ارائه می‌دهیم.

کیفیت تصویر تلویزیون مینی ال‌ای‌دی سونی 85X95K

تلویزیون 85 اینچ سونی مدل X95K به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است. این کیفیت تصویر می‌تواند جزئیات فوق‌العاده صحنه‌ها را برایتان نمایش دهد. کیفیت تصویر این تلویزیون با تلویزیون‌های ال جی OLED رقابت می‌کند. قیمت تلویزیون ال جی OLED نزدیک به قیمت تلویزیون سونی سری 9 است. در تلویزیون 85X95K شما محتوا و صحنه‌ها را به صورت خیره‌کننده و با تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل دریافت می‌کنید. پنل مینی ال‌ای‌دی در مقایسه با ال‌ای‌دی‌های معمولی کوچکتر است و می‌تواند تصاویر با کیفیت بهتری برایتان ایجاد کند. تلویزیون 85X95K به فناوری XR Backlight Master Drive مجهز شده است و همه محتواها از کنتراست خوبی برخوردار هستند. در این تلویزیون وجود فرمت‌های HDR10"، "HLG" و "Dolby Vision" روی کیفیت تصویر نقش بسیار چشم‌گیری دارند. تلویزیون 85 اینچ سونی 85X95K به امکانات و قابلیت‌های گسترده مجهز شده است که می‌تواند روشنایی تصاویر را تنظیم کرده و سپس محتوا و بالاترین سطح کنتراست برایتان ارائه می‌شوند. با توجه به اینکه این تلویزیون سطح کنتراست بالایی دارد تصاویر با جزئیات عالی و کاملا واقعی و طبیعی را ارائه می‌دهد. این تلویزیون به فناوری اچ‌دی‌آر مجهز شده است و می‌تواند صدا و تصویر را به صورت هماهنگ و کاملا با کیفیت پخش کند. قیمت تلویزیون هم بسته به کیفیت تصویر و سال ساخت و امکاناتی که دارند متفاوت است به همین دلیل باید در انتخاب یک تلویزیون همه جوانب آن را با دقت بسنجید. این موضوع در مورد یخچال و سایر لوازم خانگی هم صادق است. قیمت یخچال نیز بسته به سال ساخت و امکانات و گنجایش داخلی آن متفاوت است به همین دلیل باید قبل از خرید یخچال و کلیه لوازم خانگی، اول اطلاعات مربوط به آنها را با دقت بررسی کنید.

سیستم صوتی تلویزیون 2022 سونی 85X95K

تلویزیون اسمارت سونی 85X95K در کنار کیفیت تصویر فوق‌العاده به سیستم صوتی مناسب مجهز شده است. این تلویزیون دارای فناوری Acoustic Multi Audio است و می‌تواند قدرت صوتی عالی برایتان ارائه دهد. در تلویزیون 85X95K سیستم صوتی مطلوبی استفاده شده است و صدا در سراسر محیط منتشر می‌شود. این تلویزیون می‌تواند تمامی نویزهای صدا را تشخیص داده و سپس کیفیت صوتی را ارتقا دهد. در تلویزیون 85X95K صدا و تصویر کاملا هماهنگ هستند و شما صدای فراگیر و سه بعدی می‌شنوید. تلویزیون 75 اینچ 85X95K به فناوری Dolby Atmos مجهز شده است و می‌تواند صداها را با کیفیت بالا برایتان ارائه دهد. این تلویزیون به خاطر داشتن فناوری Voice Zoom 2 قادر است کیفیت صدا را ارتقا داده و شما در هر شرایطی بهترین تجربه شنیداری را دریافت می‌کنید.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون 85X95K

تلویزیون 2022 سونی مدل X95K یکی از تلویزیون‌های گیمینگ برند سونی می‌باشد. این تلویزیون در سال جدید تولید شده است و به خاطر داشتن پورت hdmi 2.1 برای اتصال انواع کنسول‌های بازی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. تلویزیون 85X95K می‌تواند هیجان بازی‌ها را برای شما به صورت چند برابر ایجاد کند. زیرا از تاخیر در ورودی کم برخوردار است و به نرخ رفرش‌ریت مناسب مجهز شده است. شما می‌توانید این تلویزیون را به کنسول بازی متصل کنید و تلویزیون به صورت خودکار تنظیمات گیمینگ را انجام می‌دهد. در تلویزیون 85X95K سیستم عامل اندروید استفاده شده است. این سیستم عامل رابط کاربری، فوق العاده آسان می‌باشد که با وجود قابلیت گوگل tv دنیایی از امکانات را برایتان فراهم می‌کند.  این محصول دارای قابلیت کروم کست داخلی است و شما می‌توانید تمامی اطلاعات و داده‌هایی را که دارید روی صفحه نمایش تلویزیون به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید گوشی همراه خود را به صفحه نمایش تلویزیون متصل کرده و سپس تمامی اطلاعات و داده‌های خودتان را منتقل کنید. این محصول به خاطر داشتن سیستم عامل اندروید دنیایی از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها را برایتان فراهم می‌کند. می‌توانید به وب گردی بپردازید و سپس به دنیایی از برنامه‌ها دسترسی داشته باشید.

طراحی تلویزیون سونی 85X95K

تلویزیون 85 اینچ سونی مدل X95K در لیست تلویزیون‌های جدید برند سونی در سال 2022 قرار گرفته است. همچنین تلویزیون صفحه نمایش سایز85 اینچ دارد و از طراحی شیک و زیبایی برخوردار است. شما می‌توانید تلویزیون 85X95K را به دیوار متصل کنید و از این محصول هم‌چون تابلو هنری بسیار زیبا بهره بگیرید. در تلویزیون 85X95K قابلیت مدیریت کابل وجود دارد و هیچ گونه به‌هم‌ریختگی در اطراف تلویزیون موجود مشاهده نمی شود. این محصول به صورت باریک طراحی شده و دارای قابلیت Living Decor است.

تلویزیون 85 اینچ 85X95K یکی از بهترین تلویزیون‌های سونی است. این تلویزیون با صفحه نمایش سایز 85 اینچ و کیفیت تصویر 4K می‌تواند محتواها را با کیفیت صوتی و تصویری عالی ارائه دهد. شما می‌توانید این تلویزیون را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت تلویزیون سونی قیمت تلویزیون تلویزیون 2022 سونی تلویزیون سونی X95K تلویزیون 85 اینچ سونی تلویزیون 85X95K قیمت تلویزیون شما می توانید مجهز شده کیفیت تصویر صفحه نمایش فوق العاده سیستم عامل برند سونی سونی 85X95K ال ای دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش میرجلال‌الدین کزازی به فیلم «مست عشق»

استاد زبان و ادبیات فارسی و شاهنامه‌پژوه در حاشیه اکران خصوصی «مست عشق» برای ادیبان و چهره‌های فرهنگی، درباره این فیلم اظهار کرد: از نگاهی فراخ و فراگیر، دید و داوری من درباره این توژینه داستانی یا فیلم این است که دست‌اندکاران و پدیدآورندگان آن در کار هنری که می‌خواسته‌اند کرد، کامدار بوده‌اند. توانسته‌اند به آن آماج‌ها و آرمان‌هایی که در سر می‌پرورده‌اند، دست بیابند. از این دید این فیلم یکی از اندک فیلم‌هایی است که من از دیدن آن، از آغاز تا انجام فیلم، شادمان و خشنود بودم.

بیشتر بخوانید؛ پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد

او افزود: آن دریافتی که این هنرمندان از چهره‌ مولانا و منش و کنش او داشته‌اند، در بخشی گسترده در این آفریده هنری بازتاب یافته است. دم‌های دلپذیری را من به هنگام دیدن فیلم گذرانیدم اما چند ویژگی بیشتر بر من کارگر افتاد؛ بجز کارگردانی که هر چه در فیلم می‌گذرد به راستی به گونه‌ای به او بازمی‌گردد زیرا اوست که سررشته‌ها را در دست دارد، خُنیا یا موسیقی فیلم بسیار باشکوه ، کارساز و اثرگذار بود، به همان سان فیلم برداری آن. سه دیگر، آوابرداری این فیلم. از دید فنی این سه، نمود بیشتری در چشم من داشت.

کزازی درباره گفت‌وگوهای بین شمس و مولانا که از دید برخی، شاید برای مخاطب عام دیریاب‌تر باشد و اینکه آیا فیلم توانسته شمایی از مولانا و شمس را به مخاطب عام‌تر معرفی کند، گفت: بیشینه این گفت‌وگوها چون از آبشخورها ستانده شده بود، از ویژگی‌های بسیار پسندیده فیلم شمرده می‌شود اما زبان فیلم، شاید ناچار بوده‌اند من داوری نمی‌کنم، با زبان روزگار مولانا همیشه سازگار نبود، شاید می‌خواسته‌اند که بیننده امروزین بتواند پیوند بیشتری با فیلم بیابد. ببیننده‌ای که با ادب پارسی و زبان مولانا به بسندگی آشنا نیست.

کد خبر: 1229343 برچسب‌ها اخبار سینما

دیگر خبرها

  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • قابلیت جدید تسلا سایبرتراک؛ قفل دیفرانسیل فعال خواهد شد
  • واکنش میرجلال‌الدین کزازی به فیلم «مست عشق»
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • کولر همراه، تازه‌ترین اختراع «سونی» / عکس
  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی
  • بسکتبال NBA | تایریس مکسی، نیویورک را لرزاند
  • تولید نخ‌های آنتی باکتریال با استفاده از نانو ذرات روی در یزد