Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر شالبافیان گفت: نظر به اینکه تسهیل حضور گردشگران در مراسم‌های عزاداری ماه محرم یکی از اقدامات مهم در دست اجرا از سوی معاونت گردشگری بوده است، از این رو وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نیز شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به عنوان دو عضو اصلی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، اقدام به راه‌اندازی قطار‌های گردشگری محرم به منظور تسهیل جابه‌جایی گردشگران در این ایام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شالبافان قطار فوق‌العاده رجا با عنوان یوم‌العباس روز شنبه ۱۵ مرداد ماه آغاز به کار خواهد کرد تا طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته (ساعت حرکت ۵:۴۰ صبح از ایستگاه راه‌آهن تهران و زمان برگشت ساعت ۲۰:۲۰ از ایستگاه راه‌آهن زنجان) امکان تسهیل و جابه‌جایی گردشگران ایام سوگواری ماه محرم فراهم شود.

به گفته رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور راه‌اندازی سایر قطار‌های گردشگری محرم ویژه شهر‌ها و استان‌های مختلف نیز در دستور کار قرار دارد و شرایط استفاده از آن‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطار گردشگری یوم العباس ایام سوگواری امام حسین حسینیه اعظم زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان در جلسه ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی با هدف نهایی و عملیاتی کردن فرآیند جابه‌جایی کوی فلسطین، اظهار کرد: در سفر دور اول رئیس جمهوری به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه‌جایی ساکنان محله کوی فلسطین از سوی رئیس جمهوری صادر شد و در این راستا مطالعات اجتماعی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام شد.

وی بیان کرد: با پیگیری و تلاش استاندار و هماهنگی انجام‌شده تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه‌جایی قرار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بعد از سفر رئیس جمهوری به استان طرح جابه‌جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان شد، گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده چهار واحد مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در اولویت بودند، پارسال در سفر دور دوم رئیس جمهوری به استان به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.

قزوینیان با بیان اینکه فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین تا چند ماه آینده به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است، ادامه داد: متقاضیانی که واحد مسکونی آنها در محدوده راه‌آهن قرار دارد و زنان سرپرست خانوار، در اولویت برای جابه‌جایی‌ هستند.

وی گفت: همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، ساکنان کوی فلسطین هم براساس اولویت در چند مرحله جابه‌جا می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی اهمیت زیادی دارد، افزود: باید مسائل و مشکلات پیش روی انتقال ساکنان کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن هرچه سریع‌تر حل شود.

کد خبر 6091152

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول