Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدرضا هاشمی روز پنجشنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری در سالن یادگار امام خمینی (ره) استانداری گفت: از ۲۹ دستگاه اجرایی استان سمنان ۱۴ دستگاه اجرایی استان ۱۰۰ درصد اعتبارات مصوب سفر، ۱۱ دستگاه اجرایی استان ۸۵ درصد اعتبارات مصوب را جذب کردند و سه دستگاه اجرایی استان بالای ۵۰ درصد و یک دستگاه اجرایی استان کمتر از ۵۰ درصد اعتبارات مصوب سفر را جذب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: طرح‌های عمرانی مصوبات سفر با پیشرفت مطلوبی در دست اجرا است و بخشی از آن‌ها در حوزه‌های راه، بهداشت و درمان ، بنیاد مسکن و کشاورزی در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال مالی که اواخر شهریور است فرصت دارند همه اعتبارات را جذب کنند و باید در این زمینه اهتمام داشته باشند.

استاندار سمنان گفت: بخشی از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به استان در قالب اسناد و اوراق است که تاکنون ۷۵ درصد آن جذب شده است.

برچسب‌ها سمنان سفر استانی سیدمحمدرضا هاشمی استانداری سمنان اعتبار دولت سیزدهم پروندهٔ خبری نهمین سفر استانی رییس‌جمهوری و پیگیری دستاوردهای آن برای سمنان تولید و رونق اشتغال استان سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان سفر استانی سیدمحمدرضا هاشمی سمنان سفر استانی سیدمحمدرضا هاشمی استانداری سمنان اعتبار دولت سیزدهم دستگاه اجرایی استان اعتبارات مصوب سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی سه شنبه شب در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر در خصوص توازن توزیع اعتبارات گفت: مطالبات شهرستان بوشهر با توجه به سیاست های شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان، اتمام پروژه های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه های اجرایی است.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، گفت: مدیران دستگاه‌های شهرستان بوشهرباید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ کنند تا افزایش روند رو به رشد شاخص های توسعه های در سطح شهرستان باشیم.

وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان بوشهر دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند.

فرماندار شهرستان بوشهر کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان کرد و تاکید کرد: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سالهای آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.

وی افزود: در حوزه شاخص های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت های هر یک از دستگاه ها به صورت جداگانه بررسی می شود.

کد خبر 6093661

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است