Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ششمین روز از ماه محرم، روزی به نام حضرت قاسم‌ابن الحسن (ع) عزاداران حسینی در حالی که لباس‌های سیاه بر تن داشته و بر سر، سربندهایی مزین به نام امام حسین(ع) بسته بودند، به یاد مظلومیت آل‌الله به سر و سینه زدند و در این مصیبت بزرگ اشک ماتم ریختند.   جوانان کهگیلویه و بویراحمدی به یاد مظلومیت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان و ایثار و از خودگذشتگی حضرت قاسم(ع) پس از دو سال دوری از اجتماعات باشکوه به دلیل شیوع ویروس کرونا گرد هم آمدند تا ثابت کنند در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی حاضرند همچون نوجوان حضرت امام حسن مجتبی(ع) جان خود را فدای اسلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  با وجود تعطیلی مدارس، حضور پرشور و هماهنگ دانش‌آموزان همراه با اولیای مدرسه صحنه‌های زیبایی از عشق به امامت و ولایت را به نمایش گذاشته و جوانان با در دست داشتن شاخه‌های گل، در هنگام عزاداری و نوحه سرایی، گل‌های پرپر را به یاد حضرت قاسم ابن‌الحسن (ع)در فضا پخش کردند.   حضرت قاسم فرزند امام حسن مجتبی ابن امیرالمومنین (ع) در سال ۴۷ هجری قمری در مدینه منوره دیده به جهان گشود و در سن دو سالگی پدر گرامی‌اش امام حسن مجتبی(ع) را از دست داد و یتیم شد، از آن پس تا هنگام شهادت در دامان پر عطوفت عموی ارجمند خود حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پرورش یافت.   حضرت قاسم در واقعه عاشورا و به هنگام شهادت در سن سیزده و یا چهارده ساله و به حد بلوغ نرسیده بود.   حضرت قاسم به اتفاق مادر و برادران و خواهران همراه عموی بزرگوارش امام حسین(ع) به کربلا آمد و به حق در خدمت عمو بود و به وظیفه خود به خوبی عمل کرد. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد احلی من العسل حضرت قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان