Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@01:24:41 GMT

مشکلات سیل زدگان خوزستانی باید زودتر برطرف شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۱۱۱۷

مشکلات سیل زدگان خوزستانی باید زودتر برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان ظهر امروز پنجشنبه از مناطق سیل زده باغملک بخش میداوود، روستای سرحانی، تیغن و چند روستای دیگر بازدید کرد.

استاندار خوزستان در این بازدید ضمن گفت‌وگو با مردم و اهالی روستا، دستور ارائه خدمات و رفع مشکلات مردم سیل زده این روستا را در سریع‌ترین زمان ممکن صادر کرد.

استاندار خوزستان با حضور در روستای سرحانی در مراسم یکی از فوت‌شدگان سیل حاضر شد و ضمن دلجویی از خانواده این شخص به قرائت فاتحه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5555936

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق خلیلیان استاندار خوزستان سامانه بارشی مونسون سیل خوزستان محرم 1401 سیلاب بوشهر ویروس کرونا ماه محرم کرمانشاه مراسم عزاداری وقوع سیلاب مشهد سیل کرمان آمار کرونا خراسان رضوی اردبیل بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند

ایسنا/خوزستان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هم‌استانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در تمامی محورهای استان، هموطنان عزیز از ترددهای غیرضرور در محورهای مواصلاتی پرهیز کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است: همچنین طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی واردشده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل آسا، هم‌استانی‌ها از تردد در محورهای روستایی و ارتفاعات خودداری کنند.

همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها محورهای شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده‌اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز در صورت نیاز به تردد در این محورها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

همچنین به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محورهای روستایی و کوهستانی، از ترددهای غیرضرور اجتناب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!