Web Analytics Made Easy - Statcounter

«دوره جامع آموزش خبرنگاری کوله‌پشتی» باهدف آموزش نیروهای متخصص در زمینه رسانه توسط «آکادمی اصفهان زیبا» و «مدرسه خبرنگاری ایمنا» در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فراخوان دوره آموزشی سه‌ماهه خبرنگاری توسط مدرسه خبرنگاری ایمنا و آکادمی اصفهان زیبا در خردادماه سال جاری داده شد. در این فراخوان مهلت ثبت‌نام و مصاحبه ورودی دوره جامع آموزش خبرنگاری کوله‌پشتی تا سی‌ام تیرماه اعلام شده بود که با استقبال خوبی روبه‌رو شد که امروز _پنجشنبه سیزدهم مردادماه_ اولین جلسه آن در مجتمع مطبوعاتی اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره که با هدف آموزش نیروهای متخصص در زمینه رسانه در حال برگزاری است، افراد شرکت‌کننده با مباحثی همچون مهارت‌های خبرنگاری، مصاحبه، گزارش‌نویسی، یادداشت‌نویسی، ویراستاری، بلاگری در اینستاگرام، عکاسی خبری، نرم‌افزارهای ویرایش عکس و فیلم و سواد رسانه‌ای آشنا می‌شوند.

این دوره طی ۴۲ جلسه به همراه کارآموزی در مرداد، شهریور و مهرماه ۱۴۰۱ با حضور اساتید برتر رسانه برگزار می‌شود و در پایان آموزش به افرادی که موفق به گذراندن آن شوند، گواهی معتبر ارائه و از برگزیدگان دعوت به همکاری در خبرگزاری ایمنا و روزنامه اصفهان زیبا خواهد شد.

کد خبر 593829

منبع: ایمنا

کلیدواژه: كوله پشتي مدرسه خبرنگاری ایمنا دوره خبرنگاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک

مراسم سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری از طرف خانواده و ستاد سالگرد آن شهید در مسجد جامع نارمک برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا هاشمی تهرانی به سخنرانی خواهد پرداخت.

زمان این مراسم پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع نارمک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایی دل انگیز از دریاچه سد سمیرم در قاب دوربین شهروند خبرنگار
  • در دفاع از امنیت ملی اتحاد را به رقابت رسانه‌ای ترجیح می‌دهیم
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!