Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:03:57 GMT

۸۵ نانوایی جیرفت کارت زرد بهداشتی دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۱۲۵۰

۸۵ نانوایی جیرفت کارت زرد بهداشتی دریافت کردند

فرزانه برخوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اجرای طرح ضربتی بازدید از نانوایی های این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح از هفته گذشته آغاز شده و امروز به پایان رسیده است.

وی از بازدید ۱۴۸ نانوایی جیرفت توسط واحد بهداشت و محیط مرکز بهداشت خبر داد و اظهار داشت: این تعداد بازدید در طرح ضربتی بازدید از نانوایی های این شهرستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلمب سه نانوایی در طرح ضربتی بازدید از نانوایی ها در جیرفت 

رییس مرکز بهداشت جیرفت از پلمب سه نانوایی در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن مسایل بهداشتی خبر داد.

وی ادامه داد: این واحدهای متخلف در طرح ضربتی بازدید از نانوایی های جیرفت اعمال قانون شدند.

برخوری بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها به عنوان یکی از مراکز پرتردد خرید روزانه مردم تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف مهم مرکز بهداشت، سلامت نان و غذایی همشهریان است.

وی به شیوع ویروس کرونا در جامعه اشاره و تصریح کرد: گروهای آسیب پذیر بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا تا حد امکان نسبت به خرید نان اقدام نکنند.

وی ادامه داد: افراد دارای بیماری زمینه ای مانند سرطان، فشارخون، دیابت و بیماری های قلبی تنفسی بیشتر در مقابله با ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت خواستار مشارکت بیشتر مردم در زمینه دریافت واکسن کرونا شد و گفت: همه مردم مراحل واکسیناسیون را تکمیل کنند و افرادی که ۶ ماه از دریافت نوبت سوم واکسنشان گذشته واکسن یادآور را تزریق کنند.

برچسب‌ها کرمان جیرفت نانوایی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان جیرفت نانوایی کرمان جیرفت نانوایی بهداشت و سلامت مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان

تین نیوز

بخشنامه جدید سازمان راهداری با موضوع کارت هوشمند رانندگان کامیون که توسط رئیس این سازمان به مدیران راهداری سراسر کشور ابلاغ شده، بسیاری از رانندگان را خوشحال می کند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بخش قابل توجهی از رانندگان ماشین سنگین اعم از کامیون و تریلی برای دریافت یا تمدید کارت هوشمند خود با مشکلی مواجه اند که برای آن راهکاری پیدا نمی کنند.

این مشکل به زبان ساده هماهنگ نبودن مدرک تحصیلی رانندگان کامیون با الزامات دریافت کارت هوشمند است. اکنون بخشنامه جدیدی از سوی سازمان راهداری صادر شده که شرایط را برای دریافت کارت هوشمند آسان تر و رانندگان دارای مدارک تحصیلی سیکل را خوشحال می کند.

در این بخشنامه آمده است: به منظور حمایت و ارتقاء کمی سرمایه های انسانی در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای کالا و مسافر کشور، به این وسیله مجددا و برای آخرین بار حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز رانندگان جدید (بدون داشتن سابقه فعالیت) برای ردیف های 2 ، 5 و 6 جدول مندرج در بخشنامه شماره 183406/71 مورخ 19 اسفند 1399 به مدت یکسال از تاریخ ابلاغ این بخشنامه – اول اردیبهشت 1403 – به مدت یکسال به پایان دوره متوسطه اول، سوم راهنمایی ، سیکل یا معادل آن تقلیل می یابد.

در این بخشنامه تاکید شده است که این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز