Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، اعزام کاروان ۷۵ نفره نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در سومین دوره مسابقات سیزم، با حضور مسئولان ورزش نیروهای مسلح در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد انجام شد.

دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی امیر سرتیپ دوم حسین امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در ۴ رشته شنا، پنجگانه نظامی، جهت یابی و والیبال و دانشجویان دانشگاه تربیت افسری علوم انتظامی جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی سردار سرتیپ دوم پاسدار پرویز آهی فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین فراجا در ۲ رشته تیراندازی و دوومیدانی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها در ۷ رشته ورزشی تیراندازی، دوومیدانی، شنا، والیبال، بای‌اتلون تابستانی(دوگانه)، پنجگانه نظامی و جهت‌یابی در شهر سن‌پترزبورگ روسیه از فردا به مدت ۹ روز آغاز می‌شود و کاروان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با شرکت در ۶ رشته با سایر کشورها به رقابت می‌پردازد.
 

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران روسیه فرودگاه مهرآباد ایرنا دوومیدانی والیبال شنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران روسیه فرودگاه مهرآباد جمهوری اسلامی ایران روسیه فرودگاه مهرآباد ایرنا دوومیدانی والیبال شنا جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم