Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:12:09 GMT

۱۱ باند سرقت در ۶ شهرستان غرب استان تهران متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۱۵۳۹

۱۱ باند سرقت در ۶ شهرستان غرب استان تهران متلاشی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار کیوان ظهیری روز پنجشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار در نمایشگاه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با اشاره به اجرای ۲۸۵ حکم قضایی در ۷۲ ساعت گذشته اظهار داشت: ۱۱ باند در شهرستان‌های غرب استان تهران توسط پلیس متلاشی شد.

وی به دستگیری۷۸۰ نفر در غرب استان تهران اشاره کرد و افزود: ۴۰۲ مالخر و سارق توسط پلیس در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه با بیان اینکه ۳۵۶ انواع سرقت کشف شده است گفت: ۱۱۳ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی از سارقین کشف و به مالباختان تحویل داده شد.

ظهیری با تاکید بر برخورد با قاچاقچیان کالا تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی با حضور موثر و رصد اطلاعاتی خودروهای شوتی را شناسای و توقیف کرده است که ۲۳ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق و ۹۰ هزار لیتر قاچاق سوخت کشف شد.

وی به برخورد با اراذل و اوباش تاکید کرد و ابراز داشت: ۴۲ اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه در غرب استان دستگیر و ۷۰ سلاح جنگی و سرد از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: مبارزه با قاچاقیان و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان‌های غرب استان ادامه دارد که ۱۲۶ خرده فروش دستگیر و ۲۷۰ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ‌ شدند.

ظهیری در پایان به کشف ۶۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: همکاری شایسته مردم با نیروی انتظامی همچون گذشته ادامه دارد و پلیس با مشارکت مردم جامعه امنی را به مردم فراهم می‌سازد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران استان تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران استان تهران پلیس تهران بزرگ فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران استان تهران پلیس تهران بزرگ غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماٌموران انتظامی شهرستان دهلران بر اساس اقدامات پلیسی از ورود یک دستگاه کامیون حامل احشام قاچاق وفاقد هرگونه مجوز تردد از یکی از شهرستان‌های همجوار به حوزه شهرستان دهلران مطلع و پیگیری موضوع را دردستورکار خود قرارگرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی شهرستان دهلران کامیون مورد نظر را در محور اصلی این شهرستان توقیف و در بازرسی از آن ۱۰۰ راس گوسفند فاقد مجوز حمل را کشف و در این رابطه ۳ متهم که قصد تحویل این دام‌ها به خارج از استان داشتند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه ارزش این تعداد دام قاچاق برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد: متهمان با توجه به اینکه دارای سابقه قاچاق احشام در سوابق خود داشتند جهت سیر مراحل تحویل مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار سلمانی به تشدید فعالیت‌های پلیس در امر مبارزه با قاچاق دام اشاره کرد و گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

کد خبر 6095445

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند