Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس بیمارستان رازی اهواز با اشاره به افزایش مراجعات بیماران مبتلا به کرونا، از اشغال ۹۵ درصد تخت‌های عادی و ۹۰ تا ۹۵ درصد تخت‌های ویژه این بیمارستان خبر داد.

دکتر مفید حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تداوم روند افزایش میزان مراجعات و ورودی بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان رازی اظهار کرد: میزان ورودی به بیمارستان رازی نسبت به یک هفته گذشته ۳۰ تا ۴۰ درصد و میزان بستری‌ها ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر حدود ۹۵ درصد تخت‌های عادی و ۹۰ تا ۹۵ درصد تخت‌های ویژه بیمارستان رازی اهواز اشغال است.

رئیس بیمارستان رازی اهواز بیان کرد: مجددا درمانگاه رمدسیویر سرپایی در بیمارستان رازی اهواز فعال شده است؛ روزانه تا ۴۰ بیمار از این طریق خدمات درمانی را دریافت می‌کنند و امکان افزایش ظرفیت این درمانگاه برای ارائه خدمات به روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ بیمار وجود دارد.

راه‌اندازی اولین درمانگاه رمدیسیور به ابتکار بیمارستان رازی در سال ۹۹

وی تصریح کرد: در ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۹ در اوج پیک‌های سنگین کرونا، گروه طب اورژانس بیمارستان رازی اهواز با بررسی حدود یک هزار تا یک هزار و ۵۰۰ مقاله روز دنیا و کار شبانه‌روزی، طرح راه‌اندازی درمانگاه درمان رمدسیویر را ارائه داد. این طرح در بیمارستان رازی اهواز عملیاتی شد و در نهایت در کل کشور اجرا و بیماران سراسر کشور را نجات داد.

حسن‌زاده افزود: با اجرای این طرح، در آن بازه زمانی برخی مواقع تا یک هزار و ۵۰۰ بیمار نیز از این طریق خدمات درمانی را دریافت می‌کردند.

رئیس بیمارستان رازی اهواز عنوان کرد: زمانی که این طرح کلید خورد، در خوزستان تنها حدود ۵۰ تخت خالی باقی مانده بود و اگر این طرح اجرایی نمی‌شد به شدت دچار کمبود تخت می‌شدیم بنابراین افتخار این طرح برای گروه طب اورژانس بیمارستان رازی ماندگار خواهد ماند.

هیچ کدام از بیمارستان‌های خصوصی پای کار بیماران کرونا نیستند

حسین‌زاده با اشاره به جداسازی بخش‌های قرمز و سبز گفت: این اقدام به منظور جلوگیری از تحت تاثیر قرار گرفتن خدمات عادی بیمارستان انجام شده است. در حال حاضر برای نخستین بار است که در موج بیماری، بخش زنان و دیگر بخش‌های این بیمارستان خدمات عادی را ارئه می‌دهند.

وی با اشاره به آمادگی صددرصدی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا بیان کرد: از مردم خواهش می‌کنیم علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هر چه سریع‌تر با تزریق واکسن و تکمیل واکسیناسیون، خود را نسبت به این بیماری ایمن کنند؛ قطعا با انجام این دو کار از ادامه روند افزایش بیماری جلوگیری می‌شود.

رئیس بیمارستان رازی اهواز بیان کرد: در حال حاضر همه بیمارستان‌های دانشگاهی و دولتی بیمار مبتلا به کرونا پذیرش می‌کنند اما عمده بیماران به بیمارستان رازی اهواز مراجعه می‌کنند و متاسفانه هیچ کدام از مراکز درمانی خصوصی پای کار نیستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا کرونا در ایران رئیس بیمارستان رازی اهواز ۹۵ درصد تخت مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی