Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، انتخابات هیات رییسه شورای شهر زنجان که قرار بود صبح امروز برگزار شود، به دلیل عدم عضور 4 عضو شورا از رسمیت افتاد و پس از آن با تاخیر و با حضور اعضای غایب آغاز شد.

جلسه در حالی برگزار شد که اختلاف در مورد چینش اعضالی هیات رییسه موجب ترک جلسه از سوی 4 عضو شورای شهر زنجان شد تا احتمالا اختلافت در جلسه حل اختلاف که با حضور استاندار برگزار خواهد شد، برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام کاظم مجتهدی، عضو شورای اسلامی شهر زنجان و از گروه چهار نفره(آبادگران) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات هیات رئیسه در حالی برگزار می‌شود که یکسال از انتخابات می‌گذرد و با تعاملی که شده شاهد موفقیت‌هایی بودیم که در سایه تعامل ایجاد شده است.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در هیات رییسه قبلی رئیس نایب رییس و نماینده شورا در شورای شهرستان از بین ۵ نفر(ما بر این باوریم) بود و از گروه 4 نفره کسیدر هیات رییسه حضور نداشتند، مبارکشان باشد اما معنای تفاهم این است که بقیه هم باشند و در سال دوم از بقیه هم استفاده شود و اگر در ترکیب تغییراتی حاصل شود آماده مشارکت هستیم و پیشنهاد داریم که 4 نفر بین دو گروه تقسیم شود نایب رئیس و منشی اول از ما باشد و رئیس و منشی دوم از مجموعه دوستان باشد و اگر انتخابات است اول منشی و نایب رئیس اول باشد و منشی اول ابوبصیر و نایب رئیس من باشم.

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان شورای شهر هیات رییسه انتخابات شورا شورای شهر زنجان هیات رییسه شورای شهر شهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی مهندسان از یک لیست حمایت نمی‌کند، گفت: راهیابی کاندیداها از یک لیست واحد به مجلس بعید به نظر می‌رسد.

علیرضا خجسته‌پور در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسان در مرحله دوم انتخابات در تهران و سایر حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده‌اند، به بررسی نفرات پرداخته است و بنا دارد نفرات مورد حمایت خود را از بین چند لیست انتخاب کند.

وی افزود: این افراد از بین لیست‌هایی انتخاب خواهند شد که نفرات آن‌ها به دور دوم رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند؛ بر همین اساس طی سه روز آینده اسامی قطعی را که به هیئت اجرایی و شورای مرکزی ارسال شده است، به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رسانید.

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به لیست‌های راه‌یافته به مرحله بعدی انتخابات تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسین در دور قبل فقط از لیست شورای ائتلاف و شورای وحدت حمایت کرد اما این بار لیست‌ها تغییر کرده‌اند و بنا داریم ترکیبی ۱۶ نفره از لیست شانا، امنا، جبهه صبح ایران و شورای ائتلاف را ارائه دهیم و تنهانفرات یک لیست را معرفی نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز برای پیش‌بینی انتخابات زود است، چرا که رقابت تنگاتنگ و سختی بین شورای ائتلاف، شانا، جبهه صبح ایران و امنا در پیشاست، بنابراین تحلیل می‌شود که ترکیبی از انتخاب نفرات این لیست‌ها را شاهد باشیم و به نظر می‌رسد نفرات یک لیست واحد به مجلس راه پیدا نکنند.

کد خبر 747174

دیگر خبرها

  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است