Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر پاک و مطهر شهید پرویز پوردل از شهدای گمنام آرمیده در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز، پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام آرمیده در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد از طریق آزمایش  ژنتیک DNA شناسایی شد.

این شهید والامقام همراه با یک شهید دیگر به‌عنوان شهید گمنام دفاع مقدس در روز 12 آذرماه سال 1399 با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و جمعی از کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد در اهواز تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از برگزاری آیین تشییع، پیکر این شهدای والامقام در یادمان شهدای شرکت گروه ملی صنعتی فولاد آرام گرفت و زیارتگاه عاشقان شد.

حالا پس از 2 سال از زمان تشییع، پیکر یکی از شهدای گمنام آرمیده در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد شناسایی شد که شهید پرویز پوردل نام دارد و از شهدای دفاع مقدس استان تهران است. 

100 ایستگاه صلواتی و موکب آماده پذیرایی از شرکت کنندگان مراسم شهداوداع باشکوه اصفهانی‌ها با شهدای تازه تفحص‌شده + تصاویرمدیر حوزه‌های علمیه: شهدای تازه تفحص مدافع حرم خون تازه‌ای در رگ‌های جامعه دمید

سرباز شهید پرویز پوردل فرزند اسماعیل در روز سیزدهم فروردین سال 1347 در تهران دیده به جهان گشود، وی ساکن اسلامشهر استان تهران است و از نیروهای ژاندارمری سابق بود. 

شهید پوردل در دوران هشت سال دفاع مقدس به سربازی اعزام شد و در دوران خدمت همراه با دیگر رزمندگان اسلام به جبهه رفت.

پس از حضور در جبهه، شهید پرویز پوردل در روز 21 تیرماه سال 1367 به فیض شهادت نائل آمد ولی پیکر پاکش در منطقه باقی ماند و جاویدالاثر شد. 

پس از چندین سال پیکر مطهر شهید پرویز پوردل از شهدای دوران دفاع مقدس، با تلاش گروه‌های تفحص شهدا کشف شد و به‌عنوان شهید گمنام در اهواز آرام گرفت.

حالا پس از گذشت 34 سال از زمان شهادت، هویت پیکر مطهر این شهید والامقام از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

انتهای پیام/737/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت گروه ملی صنعتی فولاد شناسایی شد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران