Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس کرمان- شهرستان انار؛ مونسون در کرمان سیل به راه انداخت و خسارت هم وارد کرد اما در میان این هیاهوی خود، صحنه‌های زیبایی از همدلی و نوعدوستی اقشار مختلف هم در شهرستان‌های مختلف به تصویر کشید که روایت به دل آب زدن سرهنگ خلیلی‌نژاد فرمانده پلیس شهرستان انار و همکارانش برای نجات افراد گرفتار در سیل یک روایت خواندنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایتی از گرفتاری سیل در شب و تاریکی و تعداد 11 نفر که در یک اتاقک نگهبانی صحرایی در میان رود خروشان حدود 5 تا 6 ساعت برای نجات جانشان تلاش می‌کردند و تنها امیدشان در دل شب و پس از تماس‌های مکرر با سرهنگ خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان بود که با دیدن نور چراغی که دیدند، دل دریایی فرمانده پلیس آنها را متعجب کرد.

 

 

پدر و مادری که به همراه جوانشان برای آبیاری راهی باغشان می‌شوند و این گرفتای در سیل را یک امتحان الهی برای خودشان و برادران پلیس می‌داند، می‌گوید: این ساعت‌ها معجزه بود و صبری که به ما داده شده بود عجیب و وقتی سرهنگ خلیلی و همراهانشان را دیدیم امید در دل ما زنده شد.

خانمی که در منزل نگران همسرش بود بعد از تماسی که گرفت با منزل و از در خطر بودن جانش به آنها گفت دست به دعا برداشتند و شبی سخت و بعد از چند ساعت که از نجات دادن جانشان توسط سرهنگ خلیلی خوشحال شدند.

یکی از نیروهای پلیس فرماندهی انتظامی هم می‌گوید: زمانی که یگان‌های امدادی از نجات افراد گرفتار در سیل در دل شب ناامید شده بودند، سرهنگ خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان با عزمی راسخ به خانواده‌های آنها اعلام داشت باید من آنها را نجات دهم و دل به دریا زد و از رود عبور کرد و آنها را نجات داد.

 

 

و اما فرمانده روایت می‌کند: نیمه شب که به منزل رسیدم برای استراحت شماره ناشناسی با گوشی‌ام تماس گرفت که ما درگیر سیل شدیم و با نیروهای امدادی تماس گرفتیم کسی نیامده است و تنها چیزی که می‌تواند ما را نجات دهد بالگرد هست اما طی تماس با فرماندهی انتظامی استان اعلام شد امکان پرواز بالگرد به هیچ عنوان میسر نیست.

فرمانده خودش را به مسیر حادثه می‌رساند و یگان‌های امدادی و مردم هم در منطقه بودند و امکان کمک وجود نداشته اما یک لحظه متوسل به امام حسین (ع) می‌شود و به آب می‌زند و ناجی گرفتاران در سیل می‌شود.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی کرمان سیل در کرمان سرهنگ خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس