Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه ظهر پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی اظهار کرد: روستای آهنگران در جریان سیلاب اخیر خسارات فراوانی دیده و ۳۰۰ گروه جهادی اکنون برای خدمت رسانی به مردم این روستا در این منطقه حضور دارند و آب، برق، گاز و امکانات اولیه در روستا محیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در هنگام وقوع سیلاب نجات جان افراد در الویت مدیریت بحران بوده، افزود: در جریان سیلاب اخیر خسارات زیادی به برخی از مناطق استان وارد و سه نفر جان خود را از دست دادند.

استاندار مرکزی با اشاره به سیلاب در کل کشور و خساراتی که به بخش‌های مختلف در جریان سیلاب‌های اخیر وارد شد، عنوان کرد: میزان خسارات در استان‌ها به دلیل اقداماتی که پیش از وقوع انجام شده بود بسیار کمتر از سیلاب‌های سال گذشته بود زیرا پس از سیلاب‌های سال ۹۸ اصلاحاتی در زمینه کاهش خسارات سیلاب انجام شد.

برخی مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت ابلاغ شده است

مخلص الائمه با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به استان مرکزی بیان کرد: مصوباتی که در سفر رئیس جمهور به استان نهایی می‌شود را باید چهار نفر از جمله معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان مستقل مربوطه و استاندار تأیید و امضا کنند.

منبع: مهر

کلیدواژه: فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی بخش خصوصی محرم 1401 سیلاب بوشهر ماه محرم ویروس کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری مشهد خراسان رضوی سیل کرمان اردبیل وقوع سیلاب آمار کرونا ایلام رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمایت همه جانبه از اسرائیل و بدون اشاره به حملات این رژیم به غزه با استفاده از تسلیحات آمریکایی مدعی شد: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه و کمک رسانی به مردم این منطقه است.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: دیروز با عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای محقق شدن آزادی گروگان‌ها به همراه آتش‌بس فوری در غزه تماس‌ و گفتگو داشتم.

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: ایالات متحده با مصر و قطر برای اجرای کامل مفاد این توافق و انجام تمامی تلاش‌ها برای محقق کردن آزادی گروگان‌ها از دست حماس همکاری خواهد کرد. حماس اکنون تنها مانع بر سر راه آتش‌بس فوری و امداد رسانی به غیرنظامیان در غزه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد