Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، جرد کوشنر، داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است در کتاب خود فاش کند که جان کلی، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید مخفیانه به مکالمات ترامپ گوش می‌کرده است.

به گزارش نیویورک پست، کوشنر می‌گوید ترامپ تا اواخر سال ۲۰۱۸ از اینکه ژنرال سابق تفنگداران دریایی و رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید به تماس‌های تلفنی او گوش می‌داد، بی خبر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب داماد ترامپ «شکستن تاریخ» نام دارد و قرار است در ماه جاری منتشر شود. گفته می‌شود در کتاب مذکور نوشته شده این افشاگری ترامپ را چنان نگران کرد که پس از خروج کلی از کاخ سفید، دستوری صادر کرد تا از استراق سمع تماس‌های او توسط سایر کارکنان ارشد کاخ سفید جلوگیری شود.

گفتنی است، جان کلی ژنرال بازنشسته تفنگداران دریایی آمریکا بود که در ژوئیه ۲۰۱۷ به عنوان رئیس جدید کارکنان کاخ سفید انتخاب شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران

برخی گزارش ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می دهند.

به گزارش عصر خبر؛ در پی تخلیه شدن ساختمان شرکت پخش منطقه تهران واقع در خيابان بهار به دلیل نا ایمن بودن، کارکنان این شرکت به اجبار به ساختمان انبار نفت شركت ملي پخش فرآورده ها واقع در باقر شهر در حاشیه جنوبی شهر تهران منتقل شده اند.   بنا به این گزارش؛ این جابجایی اجباری با اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران رو برو شده و آنها امروز در محوطه حیاط این شرکت دست به تحصن زده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۲ برابری کارت آزاد جایگاه های سوخت در ایام نوروز جزئیات سهمیه بندی بنزین 1403 / سهمیه اسنپ و تپسی قطع می‌شود مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

دیگر خبرها

  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید